بنر پارتیشن شیشه ای

پارتیشن بندی مطب پزشک

تاریخ ویرایش مطلب 1403/06/06
پارتیشن بندی مطب پزشک
  • زمان مطالعه : 4 دقیقه

به منظور جداسازی مطب که امری ساده محسوب می شود می توانید از انواع پارتیشن که نقش بسیار مهمی در دکوراسیون داخلی مطب ایفا می کند نیز استفاده کنید. با خلق ایده های جدید و استفاده از ترفندهای معماری می‌توانید از فضاهای موجود در مطب به صورت بهینه استفاده کنید.

پارتیشن مطب پزشک چیست؟

پارتیشن دیواری ثابت یا متحرک برای تقسیم کردن یک اتاق بزرگ به بخش های کوچک تر می باشد که شما می توانید برای ایجاد یک بخش یا حریم خصوصی مراجعین از انواع این پارتیشن ها استفاده کنید. یک نمونه از مدل هایی که تغییر چشمگیری در مطب ها یا کلینیک های زیبایی ایجاد می کند، پارتیشن بندی مطب یا اتاق پزشک است. فضای ساده مطب ها را می توانید با پارتیشن برای مراجعینی که ساعت ها منتظر می نشینند حاضر کنید و قسمت انتظار را از قسمت اتاق پزشک به طور کامل جدا کنید.

پارتیشن مطب چیست؟

با استفاده از یک پارتیشن مطب مناسب می توانید فضای امن و آرامش بخش و منظمی ایجاد کنید. ازدحام جمعیت در مطب ها خود به تنهایی استرس زا می باشد که می توانید با بکار بردن رنگ های شفا دهنده روح و فضایی گرم این فضای متشنج را به فضایی آرام تبدیل کنید. زمانی که پارتیشن ها با توجه به فضای موجود انتخاب و به خوبی نصب میشوند، تأثیرگذاری بیشتری خواهند داشت.

مدل های پارتیشن مطب از لحاظ حرکت

برای هر مطب با توجه به سلیقه و نوع خدمات ارائه شده، می توان از پارتیشن های مختلف با مدل های متنوع استفاده کرد که در ادامه به بررسی بیشتر آنها می پردازیم.

پارتیشن مطب متحرک

یکی از مدل های پارتیشن مطب پزشک، پارتیشن متحرک می باشد که زمانی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد که قصد تغییر فضا و یا جابجایی در آینده وجود دارد. پارتیشن های مطب متحرک را به راحتی می توان تغییر داد و جابجا نمود. همچنین به منظور تغییر کاربری نیز می توانید از این پارتیشن استفاده کنید. برای مثال می توانید برای مطب با استفاده از پارتیشن یک اتاق بازی ایجاد کنید و بعد از مدتی از این فضا برای مطالعه استفاده کنید.

پارتیشن کلینیک و مطب پزشک

پارتیشن مطب ثابت

پارتیشن های ثابت به دلیل پیچ و مهره شدن به سقف و کف، غیرقابل تغییر و دائمی هستند اما در صورتی که بخواهید جابجا شوید و نقل مکان کنید، می توانید از یک متخصص و طراح پارتیشن برای دمونتاژ کردن پارتیشن کمک بگیرید تا آن را باز کرده و به بهترین شکل به مقصد مورد نظر منتقل نمایند.

قیمت پارتیشن بندی مطب پزشک

انواع پارتیشن مطب پزشک

با توجه به نیاز مطب و نوع خدمات ارائه شده می توانید پارتیشن مناسب را انتخاب کنید. برای مثال اگر مطب دندانپزشکی را می خواهید پارتیشن بندی کنید بهتر است اتاق ها با پارتیشن ام دی اف یا پارتیشن شیشه ای مات شونده جدا شوند. در ادامه به بررسی انواع پارتیشن مطب پزشک می پردازیم.

پارتیشن شیشه ای

شما می توانید پارتیشن مطب خود را از مدل پارتیشن شیشه ای دو جداره یا با پروفیل آلومینیوم انتخاب کنید. پارتیشن های شیشه ای بسیار ارزان تر و بهتر از مصالح ساختمانی هستند و در کمترین زمان ممکن مطب پزشک را تقسیم بندی می کنند. پارتیشن شیشه ای یک ابزار ساده و سریع برای تفکیک قسمت های مختلف یک مطب یا کلینیک درمانی می باشد. اگر می خواهید پارتیشن بسیار عایق عمل کند، از پارتیشن دوجداره استفاده کنید و اگر می خواهید مقاومت مناسبی نیز داشته باشد پروفیل های آلومینیوم به صورت توکار نصب کنید.

پارتیشن شیشه ای مطب پزشک

پارتیشن ام دی اف

در این نوع پارتیشن از چوب یا ورق های ام دی اف استفاده می‌شود که این ورق ها از فرآورده های چوبی هستند و به صورت تخته های فیبر با روکش متنوع تولید می شوند. پارتیشن ام دی اف مطب موجب جداسازی تمیز و بدون بنایی و هزینه بسیار اقتصادی تر از دیوارهای سنتی می شود. همچنین قیمت پایین پارتیشن ام دی اف در مقایسه با چوب طبیعی، مقاومت آن در برابر پوسیدگی و قارچ، عایق صوتی و انتقال سر و صدا به داخل محیط، استحکام و مقاومت بالا به دلیل یکسان بودن چگالی چوب ام دی اف در سراسر و نصب آسان آن از دیگر قابلیت های بسیار مناسب پارتیشن ام دی اف می باشد که این پارتیشن را برای استفاده در مطب بسیار مناسب تر کرده است.

پارتیشن ام دی اف مطب پزشک

پارتیشن پی وی سی

این نوع پارتیشن از پلاستیک سخت ساخته شده و با استفاده از روان کننده های انعطاف پذیر قابل استفاده می باشد. این ماده بسیار سبک بوده و در ساخت پارتیشن برای تفکیک سازی فضا بسیار کاربرد دارد. از مزیت‌های پارتیشن های پی وی سی می توان به وزن سبک و نگهداری و قیمت مناسب آن اشاره کرد. پارتیشن های pvc در رنگ ها و طرح های مختلفی تولید می شوند که همچنین عایق صوتی فضا نیز هستند و فضای آرامی برای مراجعه کننده ها ایجاد می نمایند.

پارتیشن مطب پزشک

مرکز فروش و اجرای پارتیشن پزشکی و مطب

فروشگاه طراحی و دکوراسیون داخلی پارتیشن پادیز از موفق ترین کارگاه های تولید پارتیشن در ایران است که تیراژ تولید بالایی داشته و از لحاظ کیفیت ساخت نیز به دلیل همکاری با کارشناسان خبره، توانسته به عنوان مرکز فروش پارتیشن پزشکی و کلینیک با کیفیت در بازار شناخته شود. برای مشاوره سفارش و اجرای پارتیشن پزشکی و مطب پزشک با شماره تماس این مجموعه تماس بگیرید.
قبل از خرید پارتیشن در صورت نیاز به بررسی فضا برای طراحی و انتخاب بهترین پارتیشن بندی، کارشناسان نصب پارتیشن پادیز به محل اعزام می شوند و خدمات لازم را به شما عزیزان ارائه می نمایند.

نیاز به مشاوره دارید؟ x
مشاوره در واتس اپ