بنر پارتیشن شیشه ای

پارتیشن دوجداره شیشه ای و اداری | قیمت

تاریخ ویرایش مطلب 1403/05/29
پارتیشن دوجداره

پارتیشن‌ها نوعی سیستم جداکننده و یا دیوار کاذب هستند که می‌توان به کمک آن‌ها فضاهای اداری، تجاری و مسکونی را به بخش‌های مختلف تقسیم نمود. پارتیشن‌های دوجداره یکی از انواع پارتیشن محسوب می‌شوند که می‌توانند در انواع طرح‌ها، رنگ‌ها و جنس‌های مختلف طراحی و اجرا شوند.

یکی از وظایف مهم پارتیشن دوجداره، تقسیم یک محیط وسیع و باز به فضاهای کوچک و شخصی است تا حریم خصوصی افراد در محیط‌های عمومی حفظ شود. اگر قصد دارید که به کمک پارتیشن دوجداره فضای عمومی منزل یا اداره خود را به بخش‌های کوچک‌تر تقسیم کنید، بهتر است ابتدا این مطلب را تا انتها مطالعه کنید تا با کسب اطلاعات کافی درباره این پارتیشن، اقدام به طراحی و نصب آن نمایید.

قیمت پارتیشن دوجداره ام دی اف اداری

پارتیشن دوجداره چیست؟

پارتیشن دوجداره یکی از انواع تجهیزات جداکننده فضا است که از دو لایه متریال ساخته شده و مقاومت بالاتری در برابر فشار، ضربه و هرگونه آسیب از خود نشان می‌دهد. علاوه بر این، پارتیشن دوجداره در مقایسه با پارتیشن‌ تک جداره در برابر حرارت و صدا عایق بهتری بوده و می‌تواند یک فضای ایزوله و شخصی‌تر برای افراد ایجاد کند.

این پارتیشن می‌تواند از انواع متریال آلومینیوم، شیشه و ام‌دی‌اف ساخته شود که هر یک از این متریال زیبایی و جذابیت بصری خاص خود را داشته و مزایا و معایب متفاوتی دارند. اما در این بین پارتیشن شیشه ای دوجداره متقاضیان بیشتری داشته و پرطرفدارتر می‌باشد.

قیمت پارتیشن دوجداره ام دی اف

قیمت پارتیشن دوجداره به چه عواملی بستگی دارد؟

فاکتورهای متنوعی وجود دارند که می‌توانند بر قیمت پارتیشن دوجداره تاثیرگذار بوده و هزنیه‌ها را تغییر دهند. به همین دلیل نمی‌توان به طور دقیق و مشخص بیان نمود که قیمت پارتیشن دوجداره چه مقدار می‌شود. با توجه به این موضوع، برای تعیین هزینه پارتیشن دوجداره باید عوامل زیر را در نظر بگیرید:

  • نوع متریال مورد استفاده
  • طرح و رنگ انتخابی برای پارتیشن
  • هزینه یراق‌آلاتی که به پارتیشن اضافه می‌شوند
  • متراژ و ابعاد پارتیشن
  • نوع یراق آلات مصرفی
  • نوع شیشه مورد استفاده در پارتیشن

بر این اساس، شما می‌توانید جهت استعلام قیمت پارتیشن دوجداره در پارتیشن پادیز با شماره‌های موجود در سایت تماس گرفته و اطلاعات لازم را در اختیار کارشناسان ما قرار دهید تا مبلغ مشخص هزینه را به شما اطلاع دهند.

قیمت پارتیشن دوجداره

معرفی انواع پارتیشن دوجداره

برای ساخت پارتیشن می‌توان از انواع متریال مختلف استفاده نمود تا علاوه بر طراحی ظاهری مختلف، مزایا متفاوتی نیز بدست آید. در ادامه به معرفی انواع پارتیشن دوجداره می‌پردازیم تا شما با این موارد آشنا شوید.

پارتیشن دوجداره شیشه‌ای

پارتیشن شیشه‌ای دوجداره به شما کمک می‌کند که با وجود جداسازی فضاهای مختلف از یکدیگر، بر محیط اطراف خود دید کامل نیز داشته باشید. علاوه بر این، پارتیشن شیشه‌ای اجازه عبور نور در فضا را داده و باعث می‌شود استفاده از نور مصنوعی و انرژی برق در محیط کاهش پیدا کند. همچنین این پارتیشن‌ها به دلیل داشتن دو لایه شیشه، در برابر عبور صدا و حرارت مقاوم بوده و می‌توان از آن‌ها در فضاهای اداری، ساختمان‌های تجاری و بیمارستان‌ها نیز استفاده نمود.

شمامی‌توانید بر اساس نوع محیطی که در آن از پارتیشن استفاده شده و نیاز خود از انواع مختلفی از شیشه همچون شیشه شفاف، مات (سندبلاست یا نیمه سندبلاست)، طرح‌دار، کرکره‌ای و رنگی استفاده نموده و یا در صورت نیاز لوگوی شرکت خود را بر روی آن حک نمایید. ضخامت شیشه‌ای که در ساخت این نوع پارتیشن دوجداره استفاده می‌شود، حدود 6 میلی‌متر است.

پارتیشن اداری دوجداره

پارتیشن دوجداره ام‌دی‌اف

پارتیشن‌های دوجداره‌ای که از جنس ام‌دی‌اف ساخته می‌شوند، کیفیت بالایی داشته و در شکل‌ها و فرم‌های مختلف طراحی و تولید می‌شوند. برای ساخت پارتیشن ام‌دی‌اف دوجداره از پانل MDF یا قالب‌های شیشه‌خور استفاده می‌شود که برای نصب آن‌ها لزوما نیازی به کمد نگهدارنده و یا اتصال به سقف یا کف وجود ندارد و می‌توان به راحتی با تغییر فرم آن را با استقرار کامل در هر محیطی قرار داد.

جنس پارتیشن‌های دوجداره ام‌دی‌اف می‌تواند به صورت تمام MDF و یا تمام چوب بوده و در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف سفارش داده شوند تا با کوراسیون داخلی محیط مورد نظر شما به خوبی هماهنگ شوند. هزینه پارتیشن دوجداره تمام ام‌دی‌اف با تمام چوب می‌تواند تفاوت قیمت بسیاری داشته باشد.

این نوع پارتیشن وزن و ضخامت بیشتری نسبت به سایر انواع پارتیشن دارد، به همین دلیل عایق بهتری در برابر صدا و دما هستند.

پارتیشن ام دی اف دوجداره

پارتیشن دوجداره شیشه و ام‌دی‌اف

پارتیشن‌های ام‌دی‌اف و شیشه‌ای می‌توانند با یکدیگر ترکیب شده و به نوعی دیگر از پارتیشن تبدیل شوند. در این حالت زیبایی پارتیشن افزایش پیدا کرده و مقاومت آن‌ها در برابر فشار و ضربه بیشتر می‌شود. علاوه بر این، پارتیشن دوجداره شیشه و ام‌دی‌اف عایق بهتری در برابر صدا و دما نیز خواهد بود.

پارتیشن دوجداره آلومینیومی

پارتیشن آلومینیومی نیز از در واقع همان پارتیشن شیشه‌ای است که اطراف آن توسط فریم و اسکلتی از جنس آلومینیوم احاطه می‌شود. از این نوع می‌توان برای ایجاد فضاهای خصوصی در مکان‌هایی همچون واحدهای اداری استفاده نمود تا میزان کارایی فضا را افزایش دهد.

پارتیشن دوجداره اداری

آشنایی با کاربردهای پارتیشن دوجداره

همانطور که پیش از این به آن اشاره شد، کاربرد اصلی پارتیشن دوجداره تفکیک فضاها و بخش‌های مختلف یک محیط است تا میزان کارایی آن افزایش پیدا کند. از این محصول می‌توان در انواع واحدهای تجاری، اداری، مراکز بهداشتی و بیمارستانی و منازل مسکونی استفاده نمود تا یک فضای خصوصی و کاربردی ایجاد شده و در برابر هرگونه صدایی عایق باشد.

استفاده از پارتیشن دوجداره در محیط‌های اداری می‌تواند یک انتخاب مناسب و کاربردی باشد، زیرا این پارتیشن می‌تواند آرامش و سکوت را به محیط مورد نظر بخشیده و موجب افزایش آرامش کارمندان هنگام انجام امور شود. این پارتیشن‌ها از تنوع رنگ و طرح‌های مختلف برخوردار هستند که موجب افزایش زیبایی و جذابیت فضای مورد نظر می‌شود.

پارتیشن دوجداره ام دی اف

استفاده از پارتیشن دوجداره چه مزایایی دارد؟

  • جداسازی و تقسیم‌بندی فضاهای مختلف
  • بدون نیاز به ستون‌ها و دیوارکشی‌های گچی و سنتی
  • هزینه مقرون به صرفه
  • پوشاندن ایرادات محیط مورد نظر
  • طراحی، نصب و اجرای سریع و آسان
  • دارای تنوع پالا
  • عایق صدا و حرارت بودن
  • امکان استفاده از رنگ‌ها و طرح‌های مختلف
  • امکان به کار بردن متریال مختلف مانند شیشه، آلومینیوم، چوب و یا ترکیبی از آن‌ها

پارتیشن دوجداره

معایب پارتیشن دوجداره چیست؟

پارتیشن‌های دوجداره مزایا بیشتری نسبت به معایب و ایرادات مختلف داشته و می‌توانند کاربردهای بسیاری داشته باشند. اما با این وجود می‌توان برخی ایرادات جزئی به پارتیشن دوجداره گرفت که شامل موارد زیر می‌شوند:

  • در صورتی که نصب پارتیشن دوجداره به درستی انجام نشود، نور و روشنایی به خوبی در فضا پخش نشده و محیط دلگیر می‌شود.
  • استفاده از پارتیشن ام‌دی‌اف به جای پارتیشن شیشه‌ای در اماکن اداری و شرکت‌ها، برقراری ارتباط و ایجاد تعامل میان کارمندان کاهش پیدا می‌کند.
  • پارتیشن‌هایی که از جنس چوب، فلز، ام‌دی‌اف و … هستند، در صورت قرار گرفتن در مجاورت رطوبت، دچار پوسیدگی و یا تغییر رنگ می‌شوند.

مواد و متریال به کار رفته در پارتیشن دوجداره

متریالی که برای پارتیشن‌های دوجداره استفاده می‌شود در حالت‌های تگ، فیگارو شانل بوده و در برخی موارد می‌توانند تمام شیشه با فریم‌های آلومینیومی باشند.

بهترین جنس پارتیشن دوجداره کدام است؟

همانطور که پیش از این اشاره کردیم، پارتیشن‌های می‌توانند از جنس‌های مختلفی همچون شیشه، چوب، ام‌دی‌اف، آلومینیوم و … باشند که هر یک از این موارد مزایا و معایب خاص خود را دارند و می‌توانند بر اساس شرایط شما بهترین جنس و بهترین انتخاب باشند. به عنوان مثال، در محیط‌هایی که رطوبت بالایی دارند، استفاده از پارتیشن شیشه‌ای بهترین انتخاب نسبت به پارتیشن‌های چوبی، ام‌دی‌اف و آلومینیومی است. زیرا رطوبت تاثیری بر سلامت آن نخواهد داشت.

پارتیشن شیشه ای دوجداره

رنگ‌های پارتیشن دوجداره

پارتیشن‌های دوجداره با هر جنس و از هر نوعی، می‌تواند رنگ‌های مختلفی داشته باشد. شما می‌توانید بر اساس نیاز و سلیقه خود، پارتیشن دوجداره شیشه‌ای، ام‌دی‌اف و یا آلومینیومی خود را با توجه به دکوراسیون خود انتخاب نمایید.

اجزای پارتیشن دوجداره

پارتیشن دوجداره از دو قسمت پانل‌هایی که بر روی اسکلت قرار می‌گیرند و قاب‌های شیشه‌ای تشکیل شده که می‌توانند هر یک از آن‌ها از متریال متفاوتی ساخته شده باشند.

نصب پارتیشن اداری دوجداره توسط پارتیشن پادیز

نصب پارتیشن دوجداره به تخصص و تجربه بالایی نیازمند است، به همین دلیل نصب و اجرای آن را باید به افرادی بسپارید که دانش و تجربه کافی در این زمینه داشته باشند. مجموعه پارتیشن پادیز علاوه بر داشتن مهارت کافی در زمینه طراحی و ساخت پارتیشن دوجداره، از تجهیزات، تجربه و تخصص کافی در زمینه نصب و اجرای پارتیشن نیز برخوردار بوده و نصاب‌های حرفه‌ای ما می‌توانند پارتیشن‌های شما را به بهترین شکل نصب نمایند تا هیچگونه مشکلی در اجرای آن ایجاد نشود. برای طراحی، نصب و اجرای پارتیشن دوجداره مورد نظر خود، می‌توانید از طریق شماره‌های مندرج در سایت با کارشناسان ما در ارتباط بوده و درخواست خود را مبنی بر طراحی پارتیشن اداری و یا اعزام نصاب به محل مورد نظر ثبت نمایید.

طراحی دکوراسیون پارتیشن دوجداره

از دیگر خدماتی که مجموعه پارتیشن پادیز ارائه می‌دهد، طراحی پارتیشن دوجداره بر اساس دکوراسیون داخلی فضای مورد نظر شما است. ایجاد هماهنگی و هارمونی میان طرح، نوع، و رنگ پارتیشن با دکوراسیون فضای مورد نظر از اهمیت زیادی برخوردار بوده و می‌تواند زیبایی محیط را چندین برابر نماید. برای طراحی پارتیشن بر اساس نیاز، سلیقه و فضای مورد نظر شما نیز به تخصص و مهارت بالا احتیاج است که همین امر موجب می‌شود سپردن طراحی آن به طراحان ماهر همچون افراد مجموعه پارتیشن پادیز اهمیت بیشتری پیدا کند.

نحوه جابجایی پارتیشن دوجداره چگونه است؟

این یک باور غلط است که در ذهن افراد جا افتاده است که پارتیشن دوجداره پس از نصب قابل جابجایی نخواهد بود. پارتیشن‌ها به دلیل داشتن وزن سبک و استفاده از متریال با کیفیت، می‌توانند به راحتی از محل نصب باز شده و آن‌ها را جابجا نمود. بزرگترین مزیت پارتیشن‌ها نسبت به دیوارکشی‌های سنتی، قابل جابجایی آن‌ها در کمترین زمان و بدون هیچگونه آسیب به محیط مورد نظر است. اگر پارتیشن‌های اداری شما از نوع پارتیشن‌های ام‌دی‌اف یا چوبی است، باید بدانید که به دلیل استفاده از متریال سبک و با وزن پایین، به راحتی می‌توان آن‌ها را نصب و یا جابجا نمود. اما پارتیشن‌های دوجداره شیشه‌ای حساس‌تر بوده و باید با دقت و توجه زیاد باز شوند تا دچار آسیب و شکستگی نشوند.

از کدام یراق آلات در پارتیشن دوجداره استفاده می‌شود؟

برای پارتیشن‌های دوجداره بر اساس نوع پارتیشن و سلیقه شما از یراق آلات مختلف استفاده می‌شود که علاوه بر افزایش ایمنی آن، بر زیبایی و ظرافت پارتیشن نیز افزوده می‌شود. این یراق آلات پنل‌های شیشه‌ای یا ام‌دی‌اف را به صورت یکپارچه در کنار هم قرار داده و ایستادگی آن‌ها را حفظ می‌کند. از جمله این یراق آلات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فریم: فریم‌ها همان قاب‌بندی دور پنل‌های شیشه‌ای هستند که از یراق آلات مهم در پارتیشن به شمار می‌روند. فریم میتواند از جنس استیل یا آلومینیوم باشد.
  • شاسی کشی: آهن کشی یا شاسی کشی در واقع همان چارچوب‌های اصلی پارتیشن هستند که پنل‌ها و فریم اطراف آن را نگه می‌دارد.
  • استوپ: این قطعه که اشکال مختلفی دارد میتواند به پنل‌های شیشه‌ای متصل شده و به باز و بسته شدن و حرکت آن‌ها منم کند.
  • لولا و دستگیره: لولا و دستگیره از یراق آلات درب پارتیشن‌ها محسوب می‌شوند که برای باز و بسته نمودن درب به آن‌ها نیاز است. جنس لولاها از آهن با روکش کروم، آهن استیل یا … می‌باشد و دستگیره‌های آن می‌توانند در طراحی و رنگ‌بندی متفاوتی باشند.
  • چسب: چسب‌های سیلیکونی و چسب UV از انواع تجهیزاتی هستند که برای اتصال شیشه‌ها به‌خصوص اتصال پنل‌های شیشه‌ای پارتیشن دوجداره فریم‌لس استفاده می‌شوند.این چسب‌ها کمک می‌کنند که پنل‌های شیشه‌ای به خوبی به یکدیگر متصل شده و مرزی میان آن‌ها وجود نداشته باشد.
نیاز به مشاوره دارید؟ x
مشاوره در واتس اپ