بنر پارتیشن شیشه ای

پارتیشن آلومینیومی+ نمونه کارهای مختلف با قیمت مناسب

تاریخ ویرایش مطلب 1403/05/29
پارتیشن آلومینیومی

پارتیشن آلومینیومی به دلیل داشتن رنگ آنادایز از کیفیت و استقبال بالایی برخوردار بوده که استفاده از آن باعث زیباتر شدن محیط اطراف می شود. برای سفارش و طراحی پارتیشن آلومینیومی و دریافت مشاوره رایگان با مجموعه پارتیشن پادیز تماس حاصل نمایید.

پارتیشن آلومینیومی چیست؟

به مجموعه پارتیشن هایی که سازه اصلی آنها آلومینیوم باشد، پارتیشن آلومینیومی گفته می شود. در این نوع پارتیشن فقط اسکلت پارتیشن و فریم یا سازه اصلی آن را از آلومینیوم می سازند و سایر اجزای آن را با ام دی اف و شیشه تکمیل می نمایند. این پارتیشن را می توانید به دو صورت تک جداره یا دوجداره طراحی و سفارش دهید و تمامیه این تقسیم بندی ها در دو نوع پارتیشن آلومینیومی اختصاصی و معمولی به مشتریان عزیز ارائه می شوند. در نوع اختصاصی از فریم آنادایز شده و شیشه سکوریت استفاده می شود که تمامی یراق آلات به شکل توکار است. در نوع معمولی از آلومینیوم هشت سانتی استفاده میشود و پیچ ها از نمای داخل دیده می شوند.

اتصالات پارتیشن آلومینیومی

قیمت پارتیشن آلومینیومی

قیمت پارتیشن آلومینیومی تحت تاثیر عوامل مختلفی مانند اندازه، طراحی، ضخامت و ویژگی‌های اضافی تعیین می شود. برای مثال پارتیشن آلومینیومی دوجداره قیمت بالاتری نسبت به نوع تک جداره آن دارد، اما در عوض عایق صوتی و گرمای بهتری می باشد. برای دریافت اطلاعات دقیق در زمینه قیمت و هزینه های اجرای پارتیشن آلومینیومی، با کارشناسان مجموعه پارتیشن پادیز تماس بگیرید.

قیمت پارتیشن آلومینیومی

نمونه پارتیشن آلومینیومی

خرید پارتیشن آلومینیومی

ستون آلومینیومی پارتیشن

سفارش و اجرای پارتیشن آلومینیومی

پروفیل آلومینیومی پارتیشن شیشه ای

انواع پارتیشن آلومینیومی

پارتیشن آلومینیوم از پرطرفدارترین انواع پارتیشن‌ شیشه ای اداری محسوب می شود که بیشتر در محیط‌های اداری و سازمان‌های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد. پارتیشن آلومینیومی از ترکیب متریال‌های مختلف ساخته شده و در این نوع پارتیشن از آلومینیوم به عنوان فریم اصلی استفاده شده است که استحکام و مقاومت سازه را در برابر ضربه و خمیدگی افزایش دهد. در ادامه به بررسی انواع پارتیشن آلومینیومی بیشتر می پردازیم.

نمونه پارتیشن دوجداره آلومینیومی

پارتیشن آلومینیومی تک جداره

از پارتیشن های تک جداره آلومینیومی بیشتر برای مکان هایی استفاده می شود که سر و صدای زیادی ندارند. خود پارتیشن تک جداره نیز به سه نوع مختلف تبدیل می شود:

  • 6 میل
  • 16 میل ام دی اف
  • 16 میل لترون

پارتیشن های 6 میل همان دیوار های جدا کننده ای هستند که از ترکیب شیشه و فریم آلومینیومی پر کننده از جنس ام دی اف تولید شده اند. در نوع و سایر مدل ها نیز به همین منوال است و تنها فرق موجود در ضخامت آن می باشد که در نوع دوم سه برابر ضخامت و در نوع سوم جنس پوشش درونی پارتیشن از جنس لترون است به جای ام دی اف استفاده شده است. پارتیشن های تک جداره آلومینیومی به علت سطح اتکای کم، هم از بالا و هم از کف پیچ می شوند.

پارتیشن آلومینیومی اداری

پارتیشن آلومینیومی دو جداره

برای ساخت پارتیشن های آلومینیومی دوجداره، از نوار های پر کننده بی رنگ استفاده‌ می شود که باعث عدم نفوذ صدا و حرارت از پارتیشن شده و همچنین استحکام سازه را افزایش می دهد.

در این نوع پارتیشن از شیشه های سکوریت مقاوم استفاده شده و فریم دور شیشه از قاب های آلومینیومی می باشد. همچنین پارتیشن دو جداره آلومینیومی مطابق سلیقه کارفرما به صورت ام دی اف و آلومینیوم، شیشه و آلومینیوم و یا ترکیبی از هر سه ماده قابل ساخت و اجرا می باشد. قیمت پارتیشن دوجداره به دلیل مناسب بودن آن، موجب شده تا به یکی از پرفروش ترین انواع پارتیشن ها تبدیل شود.

پارتیشن آلومینیومی

پارتیشن آلومینیومی اداری

یکی از کاربردهای اصلی پارتیشن آلومینیومی در ادارات و سازمان های خصوصی یا دولتی می باشد. نصب این نوع پارتیشن ها در ادارات شامل طراحی متفاوتی نسبت به نصب در خانه ها و سایر نقاط می شود. به همین دلیل این نوع پارتیشن از اجزای متفاوتی در ادارات تشکیل می شود و در برخی موارد متریال آلومینیومی با سایر مواد مثل چوب و شیشه ترکیب می شود. پارتیشن های اداری آلومینیومی از اجزای زیر تشکیل می شود:

  1. فریم اصلی از جنس آلومینیوم
  2. پانل های داخلی از جنس شیشه سکوریت 6 میلی متری
  3. پانل های داخلی از جنس ام دی اف 16 میلی متری
  4. طراحی سندبلاست شیشه ها
  5. قسمتی برای عبور کابل ها
  6. درب شیشه و ام دی اف مجهز به قفل و دستگیره
  7. کرکره آلومینیومی در داخل پارتیشن

پارتیشن اداری آلومینیومی

مزایای پارتیشن آلومینیومی 

این محصول به دلیل استفاده از پروفیل و استراکچر آلومینیومی دارای مزیت هایی می باشد که خرید آنها را به صرفه تر کرده است. در ادامه به برخی از این مزیت ها اشاره شده است:

  • نصب سریع و آسان
  • امکان تعویض قطعات در صورت خرابی
  • امکان استفاده از کرکره برقی
  • قابلیت نورپردازی
  • مقاوم به رطوبت
  • عایق صوت و حرارت 
  • ایجاد و حفظ حریم خصوصی
  • استحکام و ایستایی
  • کیفیت و طول عمر بالا
  • بهینه‌سازی فضای کاری
  • زیبایی و سادگی
  • مقرون به صرفه و کاربردی

پارتیشن دوجداره آلومینیومی

معایب پارتیشن آلومینیومی

از معایب این پارتیشن ها می توان به شکل ظاهری نه چندان شکیل آنها نسبت به پارتیشن های چوبی، اشاره کرد. به مرور زمان هنگام باز و بسته کردن درب و یا حتی در برخی موارد هنگام راه رفتن در محیط پارتیشن بندی ممکن است شاهد سر و صدا از محل اتصالات به دلیل از تنظیم خارج شدن و رگلاژ آنها باشید. این پارتیشن های اداری اغلب از اسکلت های فلزی از جمله آلومینیوم ساخته می شوند و به دلیل سبک بودن بسیار در مراکز اداری مورد استفاده قرار می گیرند.

پروفیل پارتیشن آلومینیومی

نحوه اجرای پارتیشن آلومینیومی

پارتیشن های آلومینیومی وزن سبکی دارند و به راحتی جابجا می شوند. این نوع پارتیشن ها در مقایسه با نوع مشابه آنها با متریال چوبی قیمت پایین تری دارند. از طرفی به دلیل دوام و استحکام بالای این نوع پارتیشن‌ها استفاده از آن‌ها دارای مزایای بسیاری است. این پارتیشن‌ها مساحت بسیار کمی را اشغال می نمایند و می توان از آنها در هر مکانی استفاده کرد.

متخصصین نصب پارتیشن آلومینیومی در مرحله اول، محیطی را که پارتیشن باید در آن نصب شود با دقت اندازه گیری می کنند. در مراحل بعدی تمامی قطعات مربوط به پارتیشن را به طور پیش ساخته در کارگاه می سازند مثل ستون ها، ریل ها، درب ها، قیدها و دیگر قطعات و طبق اندازه گیری و طراحی‌ها شروع به نصب آنها می کنند. در ابتدای کار ریل، ستون و قیدها در جای خود محکم و ثابت می‌شوند و سپس دیواره، درب و پنجره پارتیشن، نصب می‌شود.

اجزای پارتیشن آلومینیومی

  1. فريم اصلي پارتيشن از جنس آلومينيوم
  2. پانل های داخلي پارتيشن از شيشه سکوريت به ضخامت 6 ميلیمتر
  3. طراحی سندبلاست
  4. پانل های داخلی پارتيشن ام دی اف به ضخامت 16ميلیمتر
  5. تعبيه کرکره آلومينیومی 16 میلی در داخل پارتيشن با توجه به نياز
  6.  محفظه عبور جريان برق با قابليت دسترسي آسان
  7. درب پارتيشن از جنس شيشه های 8 ميل با ترکيب ام دی اف

مزیت سیستم پارتیشن آلومینیومی برای افزایش بهره وری در محیط کار

در صورتی که در محیط کار خود از پارتیشن های آلومینیومی استفاده کنید به منظور افزایش بهره وری از مزیت های زیر بهره مند خواهید شد:

  • پارتیشن‌های آلومینیومی به دلیل جنس خوب و ضد زنگ بودن، از دوام بالایی برخوردار هستند که این ویژگی باعث می‌شود که این پارتیشن‌ها بتوانند در شرایط محیطی مختلف مقاومت خوبی داشته باشند.
  • پارتیشن آلومینیومی با طراحی‌های مدرن و شیک خود، به فضا زیبایی و ظاهر خاصی می بخشد که امکان انتخاب از بین الگوهای مختلف برای مشتریان عزیز وجود دارد.
  • سهولت در نصب و جابجایی از دیگر مزیت های پارتیشن های آلومینیومی به شمار می رود که به سرعت و بدون نیاز به تغییرات عمده در ساختار ساختمان، نصب یا تغییر می کنند.
  • پارتیشن‌های آلومینیومی دارای قابلیت تنظیم و تطبیق پذیری می باشند و بر اساس نیازهای خاص فضای اداری تنظیم می شوند. این ویژگی به کسب‌وکارها کمک می کند که فضاهای خود را به نحوی چیدمان کنند که بهترین استفاده را ببرند.

چهارچوب آلومینیومی

پروفیل پارتیشن آلومینیومی

پروفیل پارتیشن آلومینیومی از مهمترین مقاطع پارتیشن می باشد که برای جداسازی و تقسیم بندی قسمت های ساختمان در اداره ها و شرکت ها در پارتیشن مورد استفاده قرار می گیرد. پروفیل ها در این پارتیشن دارای زیبایی و عدم داشتن خط های تکراری در نما و یا اتصالات می باشند. برای تشخیص یک پارتیشن با کیفیت از بی کیفیت، با مشاهده سطح پروفیل پارتیشن آلومینیومی امکان پذیر است.

نکته دیگر در طراحی پروفیل آلومینیوم پارتیشن، روش نصب آسان پارتیشن ها است. طراحی درست و اصولی قالب اکستروژن در حل این مسئله بسیار کمک میکند و موجب تسریع عمل نصب پارتیشن می شود.

نیاز به مشاوره دارید؟ x
مشاوره در واتس اپ