بنر پارتیشن شیشه ای

پارتیشن شیشه ای هوشمند و اسمارت همراه با قیمت

تاریخ ویرایش مطلب 1403/07/22
پارتیشن هوشمند
  • زمان مطالعه : 6 دقیقه

پارتیشن های هوشمند مات شونده از مدل های جدید پارتیشن شیشه ای می باشند که با یک ریموت کنترل می‌شوند و در صورت نیاز با مات شدن، یک فضای خصوصی فراهم می‌کنند. انتخاب پارتیشن هوشمند در ادارات برای ایجاد حریم خصوصی در اتاق جلسات، دفاتر کوچک برای ایجاد اتاق های خصوصی یا حتی در خانه برای حمام و سرویس بهداشتی یک راه حل بسیار عالی است.

شیشه الکتروکرومیک یا شیشه هوشمند چیست؟

شیشه های هوشمند، شیشه هایی هستند که می‌توانند میزان جذب نور را تغییر دهند. این فناوری به شیشه های الکتروکرومیک معروف است که عملکرد آنها به این صورت است که یک جریان الکتریکی در PDLC یا کریستال مایعی که میان دو لایه شیشه قرار دارد، ایجاد می شود که شیشه از حالت شفاف خود خارج شده و حالت مات به خود می گیرد. با استفاده از شیشه های هوشمند در پارتیشن می توانید، در هر زمان دلخواه یک محیط خصوصی با مات شدگی انتخابی داشته باشید. یعنی با استفاده از یک ریموت می توانید میزان مات شدگی پارتیشن را تعیین کنید.

پارتیشن هوشمند

شیشه های هوشمند چه ویژگی دارند؟

پارتیشن های شیشه ای با شیشه هوشمند مات شونده این شرایط را برای افراد فراهم می‌کنند که در صورت نیاز با تغییر میزان جذب نور توسط شیشه ها، یک فضای خصوصی، نیمه‌خصوصی یا بدون مانع ایجاد کنند. به طور کلی می‌توان گفت این شیشه ها دارای ویژگی های زیر هستند:

  1. شیشه های هوشمند قدرت تنظیم میزان نور عبوری به فضا را دارند.
  2. در صورت نیاز می توانید با کنترل شیشه های هوشمند یک حریم خصوصی ایجاد کنید.
  3. نگهداری و مراقبت از شیشه های هوشمند بسیار ساده و کم هزینه می باشد.
  4. شیشه های هوشمند عایق خوبی در برابر صدا هستند.
  5. تمیز کردن و نظافت شیشه های هوشمند بسیار ساده است.
  6. طول عمر بسیار بالایی دارند و خراب نمی شوند.
  7. امکان کابل کشی نیز برای شما در پارتیشن های هوشمند فراهم است.

پارتیشن شیشه ای هوشمند

پارتیشن‌ هوشمند چیست؟

امروزه بسیاری از مراکز اداری و منازل به دنبال یک طراحی داخلی و بهینه سازی فضای جذاب و نوین هستند. بنابراین بهتر است با توجه به پارامترهای مختلف محیط‌ بهترین المان را استفاده کرد. استفاده از پارتیشن های هوشمند به جای دیوار و پارتیشن های قدیمی در این محیط ها می تواند بسیار مورد توجه قرار بگیرد و کارایی بی نظیری داشته باشد. چرا که پارتیشن های هوشمند دنیای مزایا و ویژگی های مختلف هستند. پارتیشن هوشمند پارتیشنی است که با استفاده از تلفن همراه یا ریموت کنترل می توان برخی ویژگی ها را در آن تنظیم کرده یا تغییر داد. برای مثال جهت ایجاد حریم خصوصی نیازی به کرکره های سنتی نیست و در این پارتیشن با یک کلیک شیشه ها کاملا مات می شوند.

طلق هوشمند مات شونده

آیا پارتیشن های هوشمند معایب نیز دارند؟

گزینه هایی که مطرح می کنیم چندان معایب پارتیشن محسوب نمی شوند چرا که در برابر گزینه و مزایای مطرح شده اصلا عوامل خاصی محسوب نمی شوند. یکی از فاکتورهایی که کارفرمایان بسیاری را مردد می کند بحث هزینه است که پارتیشن‌های هوشمند به طور معمول گرانتر از سایر پارتیشن های موجود در بازار هستند. درست است که شاید هزینه بالایی داشته باشند اما در مصرف انرژی به مقدار بسیار زیادی صرفه جویی می کنند، انطباق‌پذیری و زیبایی آنها نیز از دیگر مواردی است که به نسبت قیمت آن ارزش دارد. همچنین ممکن است در گزینه‌های سفارشی‌سازی کمی گیج شوید که طراحان و تامین‌کنندگان ماهر پارتیشن پادیز به بهترین نحو به شما مشاوره های لازم را ارائه می نمایند.

قیمت طلق هوشمند مات شونده

ویژگی و مزایای پارتیشن‌ هوشمند

پارتیشن های هوشمند دارای ویژگی های جدید و مزایای متعددی هستند که در ادامه به بررسی هر یک می پردازیم:

عایق صوتی

پارتیشن های تک جداره اغلب مشکل انتقال صدا دارند که این مساله می تواند حفظ حریم خصوصی در فضاهای خاص اداری را مختل کند. در پارتیشن های هوشمند، یک لایه فیلم هوشمند روی شیشه قرار می گیرد که این فیلم خود از 5 لایه تشکیل شده که همین موضوع باعث می شود تا عایق صوتی ایجاد شده و تا 50 درصد انتقال صدا کاهش پیدا کند.

شفافیت قابل تنظیم

پارتیشن های هوشمند شیشه ای دارای شفافیت قابل تنظیم هستند که این ویژگی امکان تغییر شفافیت شیشه را برای کاربران فراهم می‌کند. برای مثال اگر می خواهید برای یک جلسه بسیار مهم و شخصی حاضر شوید می توانید با یک ریموت کنترل به سرعت شیشه را به حالت مات یا غیر شفاف برای کار خصوصی یا ویدئو کنفرانس در آورید.

پوشش یکپارچه

به منظور افزایش انعطاف پذیری، پارتیشن های هوشمند بدون هیچ کرکره سنتی و پرده ای به صورت یکپارچه عمل می کنند. این ویژگی کنترل نور طبیعی و حریم خصوصی را برای کاربران بسیار راحت تر می کند. با فشار دادن تنها یک دکمه، می توانید پارتیشن هوشمند خود را کنترل کنید و جو فضای کاری خود را با راحتی مدیریت تنظیم کنید.

اجرا و نصب پارتیشن هوشمند

ادغام با نورپردازی هوشمند

در این پارتیشن ها همچنین می‌توانید از انواع سیستم نورپردازی استفاده کنید. نورپردازی های هوشمند، نوردهی را بر اساس میزان نور طبیعی در اتاق تغییر می دهند و زمانی که شدت نور خورشید زیاد می شود، می توانند شدت نور مصنوعی را کمتر کنند تا در نتیجه در مصرف انرژی صرفه جویی شود.

کنترل دما

پارتیشن‌های هوشمند امکان اتصال به سیستم های کنترل دما و رطوبت داخلی همچون گرمایش و سرمایش داخلی را برای کاربران خود فراهم کرده اند. برای مثال در هنگام ظهر که تابش نور خورشید شدید است، همزمان با مات شدن پارتیشن هوشمند، سیستم سرمایش نیز روشن می شود و این اطمینان حاصل می شود که تمامی فضاهای اداری دارای دمایی مطبوع و یکسان دارند.

طراحی ماژولار

پارتیشن های هوشمند امکانات بسیاری در اختیار شما قرار می دهند که می توانند برای سازگاری با زیبایی و نیازهای هر دفتر یا فضایی سفارشی سازی شوند. ساختار ماژولار این پارتیشن ها نصب و تغییر سریع را ممکن می سازد، تا کیفیت محیط کاری به سرعت ارتقا پیدا کند.

ویژگی های امنیتی

افزایش امنیت یکی از شاخص های اصلی این پارتیشن ها می باشد که امکان استفاده از انواع قفل های دیجیتال با دسترسی کارت، بیومتریک، سنسور تشخیص چهره و... را در این پارتیشن ایجاد می کند.

پارتیشن هوشمند شیشه ای

پارتیشن های هوشمند چه کاربردی دارند؟

پارتیشن های هوشمند محدود به فضاهای اداری نیستند و شما می توانید در ویلا، منزل، مراکز تجاری، کلینیک های زیبایی و درمانی از این پارتیشن ها استفاده کنید. انطباق پذیری، زیبایی و کارایی این پارتیشن ها باعث می شود که در هر مجموعه ای با هر کاربری بتوان از این پارتیشن ها استفاده کرد. در ادامه به کاربردهای این پارتیشن در مکان های مختلف اشاره می کنیم:

  • فضاهای مسکونی از جمله قسمت هایی هستند که انعطاف پذیری لازم را برای نصب پارتیشن های هوشمند دارند تا ساکنین بتوانند فضای خود را بر اساس نیازهایشان شخصی سازی کنند.
  • مناطق گردشگری مثل هتل ها و رستوران ها، مراکز تفریحی و... می توانند از این پارتیشن‌ها برای ایجاد فضاهای ناهارخوری VIP، استخر و سالن های بدنسازی یا سالن اجتماعات استفاده کنند و تجربه جالبی ایجاد کنند.
  • در محیط های پزشکی و درمانی نیز می توان از این پارتیشن ها استفاده کرد و یک حریم خصوصی برای اتاق‌های بیماران ایجاد نمود.
  • موسسات آموزشی با نصب پارتیشن های هوشمند می توانند در کلاس‌ها و سالن های درسی یک فضاهای آموزشی تعاملی ایجاد کنند که تمرکز و تبادل تفکر را ترویج نمایند. قابلیت بک پروجکشن پارتیشن های هوشمند امکان ارائه مطالب را بدون نیاز به پرده پروجکشن و روی شیشه پارتیشن با ابعاد بزرگ در موسسات آموزشی فراهم می نماید.

سفارش پارتیشن هوشمند شیشه ای

قیمت پارتیشن های هوشمند

پارتیشن های اداری هوشمند نسبت به پارتیشن های هوشمند منزل یا سایر مکان ها دارای قیمت بالاتری هستند که دلیل این موضوع نیز استفاده از تکنولوژی های پیشرفته تری در تولید آنها می باشد. با این وجود باید دقت کنید که می توانید به جای پارتیشن های هوشمند در صورت داشتن محدودیت بودجه از پارتیشن های تک جداره که قیمت مناسب تری نسبت به پارتیشن های دوجداره دارند، استفاده کنید. برای کسب اطلاعات دقیق از مشخصات پارتیشن هوشمند و قیمت آن با مجموعه پادیز تماس حاصل نمایید.

شیشه هوشمند

نیاز به مشاوره دارید؟ x
مشاوره در واتس اپ