بنر پارتیشن شیشه ای

آشنایی با پارتیشن فریم لس و انواع آن

تاریخ ویرایش مطلب 1403/06/19
پارتیشن فریم لس و انواع آن
  • زمان مطالعه : 6 دقیقه

پارتیشن فریم لس در حالت کلی برای تقسیم بندی فضاهای کوچک و بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد که در ادارات علاوه بر تقسیم بندی، حریم خصوصی نیز برای کارکنان ایجاد می شود که می توانند با آرامش بیشتری کار کنند. پارتیشن پادیز اجرا کننده انواع پارتیشن فریم لس اداری و خانگی در تهران می باشد.

پارتیشن شیشه ای فریم لس

پارتیشن فریم لس نوعی دیوار جداکننده مدرن و پارتیشن شیشه ای از جنس پروفیل‌های فلزی و آلومینیوم می باشد که فضای بسیار کمی اشغال می‌کند و برای اجرا در فضاهای کوچک بسیار مناسب می باشد. علاوه بر این با استفاده از پارتیشن‌ فریم لس و تعداد پروفیل‌ کمتر، می توانید دید بیشتر با وضوح و شفافیت بالاتری ایجاد نمایید.

قیمت پارتیشن فریم لس

انواع پارتیشن شیشه ای فریم لس

پارتیشن های فریم لس را مطابق با کاربری محیط و نیاز خود می توانید در مدل های مختلفی طراحی و اجرا نمایید که مجموعه پارتیشن پادیز در اجرای انواع پارتیشن فریم لس با شیشه و طرح های مختلف آماده کمک به شما عزیزان می باشد. در ادامه به بررسی انواع پارتیشن شیشه ای فریم لس می پردازیم:

پارتیشن شیشه ای فریم لس

پارتیشن شیشه ای فریم لس تک جداره

پارتیشن تک جداره فریم لس در دو مدل اسلیم و گرند قابل اجرا بوده که هر دو مدل از این پارتیشن شیشه ای تک جداره انتخاب مناسبی برای تفکیک فضاهای کوچک و خلوت هستند که البته قیمت مناسب و مقرون به صرفه‌ای نیز دارند و همچنین اجرا و نصب آنها بسیار سریعتر از دیگر پارتیشن های شیشه ای می باشد.

درب شیشه ای فریم لس

پارتیشن شیشه ای فریم لس دوجداره

پارتیشن دوجداره فریم لس دوجداره از فریم آلومینیومی ساخته می شود و قابلیت اجرا در یک مدل اسلیم به صورت کرکره دار و بدون کرکره را دارد. این نوع پارتیشن دارای شفافیت، ظرافت و عملکرد صوتی بالا می باشد و انتخاب مناسبی برای اجرا در فضاهای کوچک و بزرگ است. عایق ‌بندی صوتی این پارتیشن دوجداره فریم لس قوی تر از نوع تک جداره آن عمل می‌کند و همین موضوع این پارتیشن را برای بکارگیری در فضاهای کوچک اما شلوغ بسیار مناسب کرده است.

درب فریم لس شیشه ای

ویژگی های پارتیشن فریم لس

پارتیشن های فریم لس یا شیشه ای از نظر عایق صوتی عملکرد بسیار مناسبی دارند و باعث می شوند که صدای داخلی محیط به بیرون منتقل نشود. همچنین از نظر دکوراتیو نیز این پارتیشن ها جلوه زیبایی به محیط می بخشند. برای جداسازی فضاهای اداری کوچک یا منازل به راحتی می توانید این تقسیم بندی را با پارتیشن فریم لس انجام دهید. همچنین پارتیشن فریم لس از استحکام بالایی برخوردار بوده و در کنار قیمت مناسبی که دارد بسیاری از افراد این پارتیشن را برای تقسیم بندی ترجیح می دهند. یکی دیگر از ویژگی‌های پارتیشن فریم لس در مورد نصب آن می باشد که کمترین سوراخ کاری بر روی دیوار و کف را داشته و بدون خراب کردن ظاهر دیوار می توانید پارتیشن را متصل کنید. دید مناسب و بازتاب نور عالی از دیگر ویژگی‌های خاص پارتیشن فریم لس می باشد.

استفاده از پارتیشن فریم لس فقط مختص به فضای بزرگ یا کوچک نیست. به دلیل ظرافت این پارتیشن می توانید در محیط های مختلف با هر متراژی از این نوع پارتیشن شیشه ای استفاده کنید. این پارتیشن به راحتی با سطوح ناصاف تطابق پیدا می‌کند و با دید وسیعی که ایجاد می‌کند برای فضاهای اداری مدرن گزینه بسیار مناسبی می باشد.

پارتیشن فریم لس اداری

در پارتیشن فریم لس از چه نوع شیشه ای استفاده می شود؟

شیشه هایی که در طراحی این نوع از پارتیشن های شیشه ای استفاده می شود از تنوع بالایی برخوردار بوده که پرمصرف ترین و معروف ترین آنها، شیشه شفاف و شیشه مات می باشد. در این پارتیشن پروفیل ها کمترین فضای ممکن را اشغال میکنند و به جهت تک جداره بودن هیچ فضایی از مساحت دفتر کم نمی شود.

پارتیشن فریم لس

استفاده از شیشه شفاف در پارتیشن فریم لس

اگر می خواهید از یک شیشه با کیفیت برای پارتیشن خود استفاده کنید، مجموعه پادیز شیشه سوپر کلیر یا شفاف را به عنوان بهترین انتخاب به شما معرفی می کند. شفافیت این شیشه ها باعث می شود که نور به خوبی عبور کرده و پخش شود و جلوه زیبایی به محیط بدهد. مواد اولیه شیشه های شفاف از کیفیت بالایی برخوردارند و به همین دلیل بهترین گزینه برای پارتیشن های فریم لس به شمار می روند.

پارتیشن شیشه ای فریم لس

استفاده از شیشه مات در پارتیشن فریم لس

افرادی که می خواهند از پارتیشن های فریم لس در اتاق جلسات یا محیط هایی که خصوصی بودن بسیار مهم است، استفاده کنند، می توانند میزان سطح دید فضای داخل اتاق را با استفاده از شیشه های مات محدود کنند. به همین دلیل تنها فضای اتاق از باقی قسمت ها جدا می شود و محیطی محرمانه نیز ایجاد می شود.

فریم لس چیست

فریم های پارتیشن فریم لس

  • فریم های مینیمال: این فریم ها در ضخامت 2.5 در 2 سانتی متر تولید می شود. جنس آن فریم آلومینیوم گرید 60/63 می باشد. این بهترین نوع آلومینیوم می باشد.
  • فریم پاسار دو تیکه: جنس آن از آلومینیوم گرید 60/63 است و مزیت آن از نظر قیمتی می باشد که برای مشتریان مقرون و به صرفه تر است.
  • فریم 5 سانتی متری: این فریم در ضخامت 3.2 در 5 سانتی می باشد. مزیت آن این است که نیاز به شاسی کشی ندارد. یعنی در واقع زمانی که شما نمی خواهید پارتیشن شما به سقف متصل شود یا ارتفاع آن کوتاه باشد این فریم بسیار مناسب کار شما است.
  • فریم 4 سانت U: این فریم مانند فریم های دیگر می باشد که معرفی کردیم فقط ضخامت آن 2 در 4 سانتی متر است. از مزیت های آن می توان به قیمت ارزان این فریم اشاره کرد.

فریم لس

تفاوت پارتیشن فریم دار و فریم لس

پارتیشن های فریم دار علاوه بر اینکه به سقف و زمین متصل می شوند، به یک دیگر نیز توسط پروفیل ها چفت شده و این پارتیشن ها برخلاف پارتیشن فریم لس، فریم و قابی در دور شیشه خواهند داشت. اما پارتیشن های فریم لس هم در محیط های کوچک استفاده می شوند و می توان آنها را با انواع پارتیشن های شیشه ای، پارتیشن آلومینیومی، پارتیشن ام دی اف  و... ترکیب کرد.

قیمت پارتیشن های فریم لس

معمولا از پارتیشن اداری فریم لس یا پارتیشن شیشه ای بدون فریم، در محیط های اداری و سازمانی استفاده می کنند چرا که عوامل بسیار زیادی در تعیین قیمت این پارتیشن ها نقش دارند. برای مثال اگر پارتیشن دارای ابعاد بزرگتری باشد، به مراتب قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود. در واقع قیمت پارتیشن فریم لس با توجه به متراژ محیط اداری شما محاسبه می شود. در ادامه قیمت این نوع پارتیشن ها به عوامل زیر نیز بستگی دارد:

  • یراق آلات مورد استفاده
  • جنس و مارک قفل و لولاهای نصب شده
  • طرح های ساتین یا سندبلاست اجرایی بر روی شیشه های پارتیشن
  • ابعاد پروژه
  • نصب و اجرای پارتیشن ها
  • میزان شفافیت شیشه
  • سفارشی سازی پروژه ها
  • ضخامت شیشه و قابلیت ضد خش و ضد ضربه بودن
  • ایجاد لوگو یا طرح روی شیشه ها
  • تک یا دوجداره بودن شیشه ها

پارتیشن اداری فریم لس

پارتیشن فریم لس پادیز

با توجه به اینکه کارشناسان مجربی در صنعت پارتیشن اداری پادیز مشغول به فعالیت هستند، دیگر هیچ نگرانی برای شما ایجاد نخواهد شد. فضای کار شما به هر میزان بزرگ یا کوچک باشد و یا به هر سبک مثل مدرن یا کلاسیک که علاقه داشته باشید، می توانید گروه معماری و اجرای پارتیشن پادیز را برای اجرای بهترین طرح پارتیشن فریم لس با بهترین متریال بر اساس سلیقه و بودجه خود انتخاب کنید. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در زمینه قیمت و نحوه اجرای این پارتیشن با مجموعه پادیز تماس بگیرید.

نصب و اجرای پارتیشن فریم لس

نیاز به مشاوره دارید؟ x
مشاوره در واتس اپ