بنر پارتیشن شیشه ای

انواع درب پارتیشن | مدل+قیمت

تاریخ ویرایش مطلب 1403/06/18
20 نمونه درب پارتیشن
  • زمان مطالعه : 4 دقیقه

پارتیشن ها از محصولاتی هستند که به صورت سفارشی می توان برای محل های اداری یا مسکونی از آنها استفاده کرد. برای انواع پارتیشن ها می توانید از درب های پارتیشنی مختلفی استفاده کنید که در ادامه برخی نمونه های این درب ها آورده شده است.

علاوه بر درب های ورودی ساختمان، درب ضد سرقت، درب لابی و حیاط از انواع دیگری از درب ها مانند درب پارتیشن می توانید استفاده کنید که دارای طراحی و نوع ساخت متفاوتی هستند و با توجه به سلیقه افراد متفاوت قابل طراحی و تغییر می باشند. گارانتی و خدمات پس از فروش نیز برای این درب ها در نظر گرفته شده است که به نوعی تضمین کننده کیفیت محصول می باشد.

درب پارتیشن

چه شیشه ای برای درب های پارتیشن مناسب است؟

شما می توانید برای درب های پارتیشن خود از مدل های شیشه زیر استفاده کنید:

  • شیشه سکوریت
  • شیشه لمینت
  • شیشه سندبلاست
  • شیشه مات
  • شیشه هوشمند
  • شیشه رنگی و...

بهترین نوع شیشه ای که برای درب های پارتیشن می توانید استفاده کنید، شیشه ی سکوریت یا شیشه ی لمینت می باشد چرا که مقاومت این شیشه ها بسیار بالا بوده و از نظر زیبایی بی نظیر می باشند. در مکان هایی که پر رفت و آمد هستند مانند اتاق کنفرانس، اتاق مدیر و... می توانید از شیشه های سکوریت استفاده کنید.

درب پارتیشنی

درب پارتیشن چه انواعی دارد؟

مجموعه پادیز تولید کننده و ارائه دهنده انواع درب پارتیشن می باشد. شما می توانید از مدل های مختلف درب پارتیشن در محیط کار یا منزل خود استفاده کنید.

  • درب پارتیشن متحرک
  • درب پارتیشن ریلی
  • درب پارتیشن لولایی
  • درب پارتیشن بازشو
  • درب پارتیشن آکاردئونی

درب پارتیشن ام دی اف

درب پارتیشنی متحرک 

این درب های متحرک در مدل های مختلف و متریال های متعدد قابل سفارش و طراحی می باشد که البته می توان نمونه های ریلی را نیز از زیر مجموعه های این مدل شمرد. معمولا از درب های متحرک برای تولید پارتیشن های متحرک استفاده می کنند.

درب پارتیشن ریلی

درب پارتیشن ریلی

درب های ریلی از محصولات و مدل های پر فروش هستند که می توان به راحتی آنها را در بسیاری از محل ها نصب نمود. این نوع از درب ها در متریال های مختلفی (غالبا شیشه) تولید می شوند و می توان به راحتی از این درب های پارتیشن ریلی برای محیط های مدرن به صورت ترکیبی با متریال های شیشه استفاده کرد. برای ایجاد یک دیزاین خیره کننده با استفاده از این درب های ریلی پارتیشنی می توانید از مجموعه پادیز کمک بگیرید. قفل های مختلفی نیز بر روی این محصولات قابل نصب می باشند که می توانید با استفاده از آنها امنیت مورد نیاز این درب ها را فراهم کنید.

درب جدا کننده محیط

درب پارتیشن لولایی

درب های لولایی پارتیشنی از محصولاتی هستند که علاوه بر پارتیشن ها در بخش های دیگر نیز قابل استفاده هستند. نصب این درب ها بسیار راحت بوده و در مدت کوتاهی انجام می شود. این نوع از درب های پارتیشنی دارای طول عمر بالایی می باشند و می توان به راحتی از آنها در محل های مختلف استفاده کرد.

پارتیشن درب ورودی

درب پارتیشن بازشو

این مدل درب ها از سیستم لولایی و یا رولینگ برای باز و بسته شدن استفاده می کنند. برای این مدل درب ها لولای 90 یا 180 درجه بسته به فضایی که در اختیار دارید می توانید تهیه کنید. به دلیل طرح کلاسیک این مدل از درب های پارتیشن، بیشتر از آنها در پارتیشن های چوبی استفاده می شود. این درب ها فضای بیشتری اشغال می کنند و اگر از جنس شیشه باشند باید قفل آن را در پایین درب قرار دهید.

درب پارتیشن شیشه ای

درب پارتیشن آکاردئونی

درب های آکاردئونی معمولا از جنس فلز هستند و وظیفه محکم و مقاوم کردن محیط را بر عهده دارند. از این درب ها در محل هایی استفاده می شود که نیاز به امنیت بالا دارند و امنیت را به بهترین شکل ممکن ایجاد می کنند. این محصولات به صورت ریلی باز و بسته می شوند و استفاده از آنها امری ساده است. این نوع از درب ها در مدل های چوبی، آهنی و پی وی سی تولید شده و بسیار پر مصرف هستند.

درب فریم لس شیشه ای

جنس درب پارتیشن

امکان سفارش درب های پارتیشن در مدل های مختلف و با استفاده از متریال های متفاوت امکان پذیر است. برای درب های پارتیشن می توانید از متریال چوب و ام دی اف استفاده کنید که MDF در طرح ها و مدل های متنوعی در دسترس بوده و امکان اجرای انواع مختلف آن فراهم می باشد. درب های شیشه ای نیز از دیگر سازه های پارتیشنی می باشند که می توان با استفاده از آنها برای یک دیوار شیشه ای درب مناسبی طراحی کرد. شیشه ای ن درب ها به دو صورت مات یا شفاف قابل طراحی می باشند. در ادامه نیز می توانید از متریال پرکاربرد آلومینیوم برای درب های پارتیشنی استفاده کنید که بسیار مقاوم بوده و وزن کمی نیز دارند.

پارتیشن درب دار

خرید و قیمت درب پارتیشن

از آنجایی که در اکثر شغل ها پیشرفت چشمگیری حاصل شده است بهتر است بعد از انتخاب محل کار، از بهترین تجهیزات استفاده شود. درب های پارتیشن با بهره گیری از متریال مرغوب در راستای زیباسازی دکوراسیون اداری و ایجاد فضای کاری دلنشین عمل می کنند. لازم به ذکر است که مجموعه پارتیشن پادیز از بهترین متریال و نصاب پارتیشن برای پیاده سازی و اجرای پروژه های ارزشمند شما استفاده می نماید. برای سفارش انواع درب پارتیشن و پارتیشن شیشه ای با شماره مندرج تماس بگیرید.

درب پارتیشن با شیشه مات

ساخت درب پارتیشن

درب پارتیشن ام دی اف و شیشه

درب پارتیشنی چوبی

قیمت درب پارتیشن چوبی

درب پارتیشن چوبی ریلی

 قیمت درب پارتیشن شیشه ای

چارچوب درب پارتیشن

قیمت درب شیشه ای مات

درب پارتیشنی

درب شیشه ای فریم لس

درب جدا کننده محیط شیشه ای

نیاز به مشاوره دارید؟ x
مشاوره در واتس اپ