بنر پارتیشن شیشه ای

خرید پارتشن فلزی با قیمت مناسب | اداری و خانگی

تاریخ ویرایش مطلب 1403/06/20
پارتیشن فلزی
  • زمان مطالعه : 5 دقیقه

اگر قصد دارید فضای اداره یا محیط منزل خود را از حالت سرد و بی روح دیوار های سنتی خارج کنید، می توانید از انواع پارتیشن فلزی استفاده کنید که مجموعه پارتیشن پادیز تولید و ساخت انواع پارتیشن اداری را با بهترین قیمت و کیفیت برای شما انجام می دهد.

پارتیشن فلزی چیست؟

این نوع پارتیشن از جنس و متریال فلز می باشد که مقاومت و طول عمر بالایی داشته و دارای وزن مختلفی می باشند. کاملا بستگی به طرح مورد نظر کارفرما دارد که پارتیشن فلزی سبک طراحی شود یا سنگین باشد. در ساخت پارتیشن فلزی اغلب از فلزات سبک با طول عمر بالا استفاده می‌شود که برخی از مدل های آن به عنوان یک عایق مناسب در برابر رطوبت و صدا عمل می کنند. تمامی فلزات استفاده شده در این پارتیشن دچار زنگ زدگی نمی‌شوند و از رنگ‌های عایق برای این فلزات استفاده می شود. در ساخت پارتیشن فلزی از متریال زیر استفاده می شود:

  • استیل
  • آلومینیوم
  • برنج
  • آهن
  • فولاد

پارتیشن فلزی

پارتیشن فلزی چه کاربردی دارد؟

پارتیشن‌ های فلزی به دلیل ساخته شدن از فلزات گوناگون و متنوع، در طرح‌‌ها و مدل‌های متنوعی طراحی و اجرا می‌شوند که افراد می‌‌توانند به‌ راحتی هر کدام از طرح‌های این پارتیشن فلزی را در ابعاد و اندازه های مختلف مطابق با نوع دکوراسیون داخلی و سلیقه خود سفارش داده و اجرا کنند. پارتیشن فلزی با توجه به کاربردهایی که دارد در 3 فضای متنوع زیر اجرا می شود.

انواع پارتیشن فلزی

پارتیشن فلزی اداری

پارتیشن فلزی اداری به منظور ایجاد حریم‌ شخصی برای کارمندان در شرکت‌ها و سازمان‌های اداری استفاده‌ می شود که نسبت‌ به دیوارهای ساختمانی بسیار مقرون‌ به‌ صرفه تر بوده و سریعتر نصب می شود. پارتیشن‌های فلزی که در ادارات استفاده می‌شوند، عایق بسیار مناسبی در برابر صدا و حرارت هستند و در ابعاد مورد نظر کارفرما اجرا می شوند.

پارتیشن فلزی متحرک

پارتیشن فلزی خانگی

از این نوع پارتیشن می توان در منزل نیز استفاده کرد که اغلب جنبه تزئینی دارد و برای ایجاد یک دیزاین خاص اجرا می شود. این پارتیشن ها دارای طرح‌های سنتی و کلاسیک هستند و برای فضاهای کلاسیک می‌توان از این نوع پارتیشن فلزی استفاده کرد.

پارتیشن فلزی ارزان

پارتیشن فلزی صنعتی

از جمله کاربردهای پارتیشن فلزی می‌توان به استفاده از آنها در محیط‌های صنعتی اشاره کرد که علاوه بر کارخانه های بزرگ می توان از آن در تفکیک سازی بخش‌های مختلف هایپر مارکت‌ها، فروشگاه‌های بزرگ، مراکز تجاری و خرید و… استفاده کرد. پارتیشن فلزی به دلیل مقاومت بسیار بالایی که دارد مناسب برای استفاده در اماکن پرتردد و شلوغ است.

پارتیشن فلزی خانگی

مزایای پارتیشن فلزی

پارتیشن‌های فلزی به دلیل جنس و متریالی که دارند دارای مزایای زیر می باشند:

  • ایجاد فضای مورد نیاز
  • عایق بسیار مناسب در برابر صدا، رطوبت، گرما، آتش، حشرات، میکروب و...
  • ایجاد فضای محرمانه و امنیتی
  • قیمت کمتر نسبت به دیوار عایق
  • اشغال مساحت بسیار کم
  • مواد اولیه و پروفیل های بسیار با کیفیت
  • مقاوم در برابر آسیب‌های بیرونی

قیمت پارتیشن فلزی

معایب پارتیشن های فلزی

تمام محصولات دکوراسیون در کنار مزایا دارای معایبی نیز می باشند. برای مثال در صورتی که از پارتیشن‌های فلزی نامرغوب استفاده شود، این پارتیشن در برابر رطوبت مقاومت خود را از دست داده و دچار زنگ زدگی و تغییر خواهد شد. همچنین اگر پارتیشن فلزی از نوع متحرک باشد، در مناطق زلزله خیز می تواند به شدت آسیب ببیند. در پارتیشن‌های فلزی تنوع طرح و رنگ بسیار کمتر از پارتیشن‌های MDF و حتی پارتیشن شیشه ای می باشد.

نصب پارتیشن فلزی

انواع پارتیشن فلزی از نظر ساختار

پارتیشن های فلزی از نظر ساختار به دسته‌های زیر تقسیم می‌شوند:

پارتیشن فلزی تک جداره

پارتیشن فلزی تک‌ جداره یک محیط سازمان یافته‌ ایجاد می کند تا کارمندان به بهترین نحو بتوانند کار کنند. یکی از مهم‌ترین مزایایی که این پارتیشن‌ها دارند ایجاد فضای محرمانه و شخصی برای کارمندان یا مدیران می باشد که می توان با استفاده از این پارتیشن های فلزی محیطی آرام و دلنشین نیز مهیا کرد. این پارتیشن می‌تواند بدون اتصال به سقف و حالت ایستایی طراحی شود و بدون جداسازی از سقف حالت اتاق مانند ایجاد کند که کم هزینه نیز خواهد بود.

پارتیشن فلزی خانگی شیک و لوکس

پارتیشن فلزی دوجداره

این مدل پارتیشن فلزی، نسبت به پارتیشن تک‌ جداره عایق بهتری در برابر سر و صدا بوده و موجب افزایش زیبایی ظاهری بیشتر محیط می شود. این پارتیشن‌ها ستون ندارند اما به راحتی بر روی زمین قرار می‌گیرند و از مقاومت بالایی برخوردار هستند. شما می توانید این پارتیشن فلزی را در ابعاد کوتاه، نیمه بلند، بلند یا تا سقف اجرا کنید.

به منظور ایستایی، زیبایی و عایق صوتی و آکوستیک بودن این نوع پارتیشن عمدتا به صورت دوجداره و با استفاده از شيشه‌های دوجداره‌ی مات اجرا می شود که پنل UVC داشته و دارای مسیر عبور کابل‌های برق تلفن شبکه و سایر موارد تاسیساتی پارتیشن می باشد. این پارتیشن اداری فلزی از هرگونه اتصال بدنه و رسانایی برق و عدم ایجاد پارازیت و noise جلوگیری می کند.

پارتیشن فلزی پادیز

پارتیشن فلزی ثابت

این نوع پارتیشن فلزی همانطور که از نامش مشخص است، به صورت ثابت طراحی و ساخته شده و امکان جابجایی ندارد و برای انجام این کار نیاز به نصاب و استفاده از تجهیزات مناسب این کار می باشد.

پارتیشن فلزی متحرک

این نوع پارتیشن دارای چرخ‌هایی است که امکان جابه‌جایی دارد و هر زمان که نیاز باشد می‌توان به راحتی آن را جابجا کرد و نیز در برخی موارد دارای ریل است که با استفاده از آن می‌توان پارتیشن را کشید.

پارتیشن فلزی مدرن

قیمت پارتیشن فلزی

با خرید و سفارش مستقیم به تولیدی پارتیشن پادیز، می‌توانید هزینه‌های نصب و اجرای این پارتیشن را کاهش دهید. برای سفارش پارتیشن فلزی ارزان یا پارتیشن فلزی با کیفیت با مجموعه پارتیشن پادیز تماس بگیرید تا کارشناسان ما ابتدا از محیط بازدید لازم را انجام دهند و سپس قیمت نهایی را به شما اعلام نمایند. شرکت پارتیشن شیشه ای پادیز با 20 سال سابقه در زمینه طراحی، ساخت و اجرای انواع پارتیشن های اداری شیشه ای و فلزی فعالیت دارد.

نیاز به مشاوره دارید؟ x
مشاوره در واتس اپ