بنر پارتیشن شیشه ای

پارتیشن چیست و چه مدل هایی دارد؟

تاریخ ویرایش مطلب 1403/06/05
پارتیشن چیست و چه مدل هایی دارد؟
  • زمان مطالعه : 4 دقیقه

پارتیشن یک مقسم و جداکننده مدرن و جدید برای تفکیک فضا در ساختمان های اداری و مسکونی می باشد که دارای انواع مختلفی همچون پارتیشن اداری، خانگی، تک جداره، دو جداره، ثابت، متحرک، شیشه ای و... می باشد.

پارتیشن چیست؟

به منظور قسمت بندی و جداسازی فضاهای ساختمان از یکدیگر، می توان از المانی به نام پارتیشن استفاده کرد که یک مقسم و جداکننده مدرن محسوب می شود. با انجام پارتیشن بندی در محیط می توانید از هدر رفتن فضای خود جلوگیری کنید و  به صورت بهینه از محیط استفاده کنید. برای مثال می توانید فضاهای بسیار بزرگ را به چند قسمت تقسیم کنید و قسمت های کاربردی مختلفی ایجاد کنید. از پارتیشن ها در مکان های اداری، مسکونی و تفریحی می‌توان استفاده کرد. هر سیستم جداکننده فضا یک پارتیشن است که در معماری‌ امروزی، جایگزینی بسیار ارزان و شیکی به جای دیوارهای جداکننده گچی به شمار می رود.

آشنایی با انواع پارتیشن 

پارتیشن ها در مدل ها و کاربردهای مختلف طراحی و تولید می شوند که شما می توانید با توجه به نیاز خود پارتیشن را سفارش داده و شخصی سازی نمایید. تنوع و مدل های پارتیشن به شرح زیر می باشند:

پارتیشن شیشه ای

پارتیشن ‌شیشه ‌ای جذابیت و زیبایی منحصر به فردی دارد که اگر در ساخت آن از شیشه‌ های مات یا طرح و نقش ‌دار استفاده شود، زیبایی آن چندین برابر خواهد شد. این نوع پارتیشن به سادگی نصب می شود و بسیار مقرون به صرفه است. همچنین می توانید شیشه های این پارتیشن را دوجداره یا تک جداره انتخاب کنید که البته به کاربری محیط بسیار بستگی دارد. از دیگر ویژگی های این نوع پارتیشن می توان به قابلیت نظافت و  تمیز کردن آسان، محدود نکردن نور و روشنایی و تلفیق آن با سایر متریال ها مانند ام دی اف اشاره کرد.

پارتیشن شیشه ای

پارتیشن شیشه ای اداری

پارتیشن اداری شیشه ای

پارتیشن آلومینیومی

پارتیشن هایی که در سازه اصلی آن ها از آلومینیوم استفاده شده است، پارتیشن آلومینیومی گفته می شود که فقط اسکلت این پارتیشن از آلومینیوم بوده و سایر اجزای آن قابل تلفیق و استفاده از ام دی اف و شیشه می باشد. این پارتیشن را می توانید به دو صورت تک جداره یا دوجداره طراحی و سفارش دهید. در بسیاری از مراکز درمانی و دولتی از پارتیشن های آلومینیومی اداری استفاده می شود.

پارتیشن آلومینیومی متحرک

قیمت پارتیشن آلومینیومی

پارتیشن آلومینیوم یا فلزی

پارتیشن آلومینیومی اداری

پارتیشن ام دی اف

پارتیشن های ام دی اف از پرطرفدار ترین پارتیشن های بازار می باشند که در این پارتیشن به دلیل استفاده از چوب ام دی اف وزن بسیار سبکی احساس می شود. از نظر قیمت نیز این پارتیشن ها بسیار ارزان تر از سایر پارتیشن ها می باشند و به همین دلیل بسیاری از افراد از پارتیشن ام دی اف برای دفتر کار خود و حتی منزل استفاده می کنند. پارتیشن ام دی اف قابل اجرا به صورت فریم لس، فریم دار، تک جداره، دوجداره و... می باشد.

پارتیشن ام دی اف

قیمت پارتیشن ام دی اف

پارتیشن ام دی اف اداری

پارتیشن ام دی اف و شیشه

پارتیشن اداری ام دی اف

پارتیشن تک جداره

یکی از انواع پارتیشن شیشه ای پارتیشن تک جداره می باشد که افراد می توانند برای تفکیک فضاهای مختلف اداری، مسکونی، تفریحی و... از آنها استفاده کنند. پارتیشن های تک جداره قیمت بسیار مناسبی نسبت به پارتیشن های دوجداره دارند که به همین دلیل محبوبیت آنها روز به روز بیشتر می شود. پارتیشن های تک جداره را می توانید به دو شکل فریم دار و فریم لس سفارش دهید که مجموعه پارتیشن پادیز مطابق با سلیقه مشتریان هر مدل دلخواهی را اجرا می نماید.

پارتیشن شیشه ای تک جداره

پارتیشن تک جداره

پارتیشن ام دی اف تک جداره

پارتیشن دوجداره

برای تقسیم یک محیط وسیع و باز به فضاهای کوچک و شخصی به منظور ایجاد و حفظ حریم خصوصی افراد در محیط‌های عمومی، می توان از پارتیشن های دوجداره استفاده کرد. به کمک پارتیشن دوجداره می توانید فضای عمومی منزل یا اداره خود را به بخش‌های کوچک‌تر تقسیم کنید و از سر و صدای اضافی به دلیل داشتن ویژگی عایق صدا و انرژی جلوگیری نمایید.

پارتیشن دوجداره

پارتیشن شیشه ای دوجداره

در دوجداره شیشه ای

پارتیشن دوجداره شیشه ای

پارتیشن هوشمند

پارتیشن های هوشمند مات شونده از مدل های جدید در بازار می باشند که با یک ریموت کنترل می توان در صورت نیاز آنها را مات کرده و یک فضای خصوصی ایجاد کرد. انتخاب پارتیشن هوشمند در ادارات برای ایجاد حریم خصوصی در اتاق جلسات و در خانه برای حمام و سرویس بهداشتی یک راه حل بسیار عالی است.

پارتیشن هوشمند

پارتیشن شیشه ای هوشمند

طلق هوشمند شیشه

شیشه هوشمند

تمامی پارتیشن های ذکر شده به صورت ریلی و ثابت قابل طراحی و اجرا هستند و تمامی موارد را می توانید هم به صورت پارتیشن اداری و هم به صورت پارتیشن خانگی اجرا کنید. تک جداره یا دوجداره بودن، فریم لس یا فریم دار بودن پارتیشن ها کاملا به سلیقه مشتری بستگی دارد.

قیمت پارتیشن چقدر است؟

قیمت پارتیشن به نوع، جنس، مدل و ابعاد آن بستگی دارد. ممکن است پارتیشنی که شما انتخاب میکنید از بهترین متریال با ابعاد بسیار بالایی باشد که در این صورت هزینه نهایی بسیار افزایش خواهد یافت. همچنین در تعیین قیمت پارتیشن علاوه بر مواد به کار برده شده برای ساخت، به یراق ها و لوازم جانبی آن نیز توجه شده و تمامی این موارد را محاسبه می نمایند. هنگام خرید پارتیشن از یک مرکز فروش پارتیشن باید به این موضوع توجه کنید که پارتیشن‌ ها دارای قیمت های متفاوتی هستند و بسیار به صرفه تر از ساخت یک دیوار در منزل یا اداره می باشند. برای سفارش انواع پارتیشن می توانید با مجموعه پادیز تماس بگیرید.

نیاز به مشاوره دارید؟ x
مشاوره در واتس اپ