بنر پارتیشن شیشه ای

نصب و جابجایی انواع پارتیشن اداری | نصاب پارتیشن

تاریخ ویرایش مطلب 1403/06/24
نصب و جابجایی انواع پارتیشن اداری
  • زمان مطالعه : 7 دقیقه

نصب پارتیشن اداری باعث ایجاد نمایی فوق‌ العاده در دفتر کار و آفیس شده و طراحی داخلی شرکت را به سبکی مدرن و تجاری تغییر می دهد. برای نصب انواع پارتیشن اداری در شهرهای ایران و استفاده از خدمات نصاب پارتیشن با مجموعه پارتیشن پادیز تماس حاصل نمایید.

به چه دلیل از پارتیشن اداری استفاده می شود؟

مدیران و افراد مختلف در محیط کار خود نیاز به ایجاد حریم خصوصی و تقسیم بندی فضاهای بلا استفاده دارند تا بتوانند افراد و تیم‌های مختلف را از یکدیگر جدا کرده و آزادی عمل بیشتری در طراحی دکوراسیون خود ایجاد نمایند. با استفاده و نصب انواع پارتیشن شیشه ای می توانید در هزینه های مختلفی صرفه‌ جویی کنید. معمولا از پارتیشن اداری برای اتاق کنفرانس، اتاق فکر، اتاق جلسات، اتاق مدیر، اتاق ارباب رجوع، اتاق استراحت و... استفاده می نمایند.

پارتیشن های اداری باید به گونه ای طراحی شوند که علاوه بر ایجاد حریم خصوصی، یک محیط تعاملی نیز برای کارکنان ایجاد کنند که با یک پارتیشن بندی مناسب می توان کارمندان را بیشتر در معرض تعامل قرار داد. این نوع پارتیشن بندی قطعا شفافیت کاری را بالاتر برده و نظارت مدیران مجموعه را بهبود می بخشد.

ابزار مورد نیاز برای نصب پارتیشن

در هر پارتیشنی با توجه به متریال و جنسی که دارد، از ابزارهای مختلفی برای نصب استفاده می شود. برای مثال نصب پارتیشن ام دی اف ممکن است ابزار بیشتری نسبت به نصب پارتیشن شیشه ای نیاز داشته باشد. اما ابزاری مانند دریل برقی، دریل شارژی و دریل هیلتی، عمود بر، دستگاه پمپ باد و دستگاه تیلو پانچ اسکایپ به همراه جعبه ابزار کامل و متعلقات لازم دستگاه ها برای نصب تمامی پارتیشن ها لازم است.

نصب پارتیشن اداری

نصاب پارتیشن

پارتیشن ها معمولا به صورت فریم های جدا از هم طراحی می شوند و در کارخانه تولید و مونتاژ می شوند که از مزیت های این نوع تولید می توان به ضریب کنترل کیفی و افزایش نظارت در محل تولیدی در کارخانه اشاره کرد. پانل ها و تجهیزات بسته بندی پارتیشن به محل مورد نظر ارسال می شوند و نصاب پارتیشن وظیفه دارد در محل پروژه حاضر شود و نصب پارتیشن را شروع نماید. این عمل موجب افزایش سرعت شده و باعث تمیز تر شدن نصب پارتیشن می شود. نصاب پارتیشن می تواند در تغییرات مورد نیاز یا جابجایی دیوار های پارتیشن یا ترمیم نقاط آسیب دیده کمک بسیاری کند. نصاب پارتیشن شیشه ای باید از تمام نکات ایمنی نصب پنل شیشه ای آگاه باشد و تجهیزات لازم را برای نصب سریع و بدون آسیب به همراه داشته باشد.

آیا امکان باز کردن و تغییر مکان پارتیشن وجود دارد؟

در صورتی که پارتیشن متحرک را برای نصب انتخاب کرده اید، باز کردن و جابجا کردن آن می تواند بسیار راحت تر باشد. اما به طور کلی دمونتاژ و جابجا کردن پارتیشن امکان پذیر است و باید توسط نصاب و مهندسین حرفه ای مجموعه انجام شود. در صورتی که قصد جابجایی مکان دارید و می خواهید پارتیشن های خود را باز کنید و تغییر مکان دهید، با مجموعه پارتیشن پادیز تماس بگیرید تا پارتیشن شما را بدون آسیب باز کرده و برای شما جابجا نماید.

آیا محدودیتی برای نصب پارتیشن اداری وجود دارد؟

روش های نصب متعددی برای پارتیشن وجود دارد که کاملا بستگی به مدل پارتیشن دارد. برای مثال برخی از پارتیشن ها از سقف و زمین پیچ می شوند و برخی دیگر فقط بر روی زمین قرار می گیرند و ارتفاع آنها تا سقف نمی باشد. بسته به مدل پارتیشن و ظرفیت تحمل فضا می توان شیوه نصب را مشخص کرد.

مراحل و نحوه نصب پارتیشن اداری

پارتیشن ها به طور کلی مطابق مراحل زیر نصب می شوند:

اندازه‌گیری دقیق محیط پروژه

مرحله اول بسیار اساسی در نصب و اجرای پارتیشن اداری می باشد. اندازه‌گیری دقیق فضا از جمله ارتفاع، عرض و طول باید به دقت انجام شود. این اطلاعات به تهیه پارتیشن با اندازه دقیق و به تناسب با فضای مورد استفاده کمک بسیاری می‌کند. همچنین به نکات مهمی مانند نواحی دیوارها و موانع محیطی و قسمت های پرتی نیز باید توجه کرد.

انتخاب مدل پارتیشن

بعد از اندازه‌گیری دقیق، انتخاب مدل مناسب پارتیشن اداری یا خانگی بسیار مهم است. این انتخاب بر اساس نیازها و سلیقه‌ کارفرما انجام شده و می توان از پارتیشن های شیشه‌ای با رنگ‌ها و طرح‌های مختلف یا پارتیشن‌های چوبی با ظاهر گرم و کلاسیک استفاده کرد. انتخاب مواد، رنگ‌ها و سایر ویژگی‌ ها مانند مدل درب پارتیشن، پنل، پروفیل و... باید هماهنگ با سبک و فضای محیط اداری انتخاب شود.

ابزار آلات نصب پارتیشن

استفاده از ابزار آلات مناسب، مرحله بعدی در نصب و اجرای انواع پارتیشن می باشد که این ابزارها شامل الکتروژن برای برش مواد، دستگاه اندازه گیری پیشرفته برای اطمینان از اندازه‌گیری دقیق، گیره‌ها، پیچ و مهره‌ها برای اتصال قطعات، دستگاه های برش برای تنظیم شکل و ابعاد و سایر ابزارهای مرتبط می شود.

قیمت نصب پارتیشن ام دی اف

ساخت و تولید پارتیشن

بعد از این مراحل فرایند ساخت و تولید پارتیشن آغاز می‌شود که شامل برش مواد به ابعاد مورد نیاز، فرم دهی قطعات و ایجاد ساختار کلی پارتیشن می شود. در صورت استفاده از پارتیشن‌ شیشه ای می توانید الگوی مات یا برخی لوگو بر روی شیشه ایجاد کرده و حک نمایید. کارشناسان ساخت و تولید انواع پارتیشن در پارتیشن پادیز تخصص و دقت بالایی دارند تا پارتیشن با کیفیت و شکل دقیقی ساخته شود.

جای گذاری کانال‌ها در محل

کانال ها برای انتقال برق، سیم‌کشی و تجهیزات اضافی پارتیشن جایگذاری می شوند. جای‌گذاری دقیق این کانال‌ها در محل مورد نظر، از خرابی سیم‌کشی و اشکال در نصب پارتیشن جلوگیری می کند و در صورتی که نیاز به تعمیرات یا تغییرات در سیستم باشد، دسترسی به تجهیزات را آسان تر می نماید.

تکمیل و همگام سازی ساختار

پس از جای‌گذاری کانال‌ها، مرحله بعدی تکمیل و همگام‌سازی ساختار پارتیشن است. در این مرحله اتصال قطعات مختلف به یکدیگر، جلوگیری از هر گونه نقص و خلل در اتصالات و اطمینان از استحکام و پایداری کل پارتیشن بررسی می شود. همچنین نصب درب‌ها با دقت و به صورت صحیح انجام می گیرد. پس از تکمیل اجزا مختلف پارتیشن، تمامی قطعات تست و بررسی می شوند تا هیچگونه نقص یا اشکالی در اتصالات و قسمت‌های مختلف پارتیشن وجود نداشته باشد.

مزیت های نصب پارتیشن های اداری

پارتیشن ها با ایجاد فضای خصوصی برای کارکنان یک اداره، موجب افزایش تمرکز و در نتیجه کارایی بهتر آنها می شوند. همچنین در صورتی که از این پارتیشن ها در منزل خود نیز استفاده کنید می توانید محیطی لوکس و مدرن برای کارهای مختلف خود ایجاد کنید. به طور کلی نصب پارتیشن های اداری مزیت های زیر را به همراه دارند:

  • ایجاد نظم و ترتیب در محیط کار
  • جلوگیری از کاهش سر و صدا
  • ایجاد فضای خصوصی برای کارکنان
  • تنوع بالا
  • نصب راحت و آسان

نصب پارتیشن ام دی اف

پارتیشن اداری ام دی اف یکی از پرکاربردترین انواع پارتیشن های اداری محسوب می شود که نصب آن نیاز به ابزارهایی مانند چسب، پیچ، دستگیره و… دارد. بعد از تهیه کردن ابزار مورد نیاز می توانید کار نصب پارتیشن ام دی اف را شروع کنید. با رعایت نکات ضروری و داشتن ابزار آلات مناسب، می توان پارتیشن ام دی اف را به خوبی نصب نمود و از استحکام آن اطمینان حاصل کرد.

نصب پارتیشن آلومینیومی

برای نصب پارتیشن آلومینیومی اداری ابتدا باید ستون های پارتیشن اداری را عمود بر زمین جایگذاری کرد و قید را بر روی MDF قرار داد و با آچار آلن مناسب آن عمل سفت کردن را انجام داد. جداره های دیگر پارتیشن به همین منوال نصب می شوند و پایه ستون های پارتیشن اداری با رولپلاک به زمین باید پیچ شوند. تکنسین های مجموعه پارتیشن پادیز با بهترین کیفیت انواع پارتیشن اداری را نصب می نمایند.

نصب پارتیشن شیشه ای

خدمات نصب پارتیشن اداری

نصب پارتیشن اداری و دفتر کار خود را به پارتیشن پادیز بسپارید. مشاوره لازم جهت نصب انواع پارتیشن اداری در رنگ آمیزی و نوع چیدمان و طرح ھای به کار رفته بر اساس اصول روانشناسی و علمی مختلف به شما ارائه داده می شود. در صورت نیاز به نصب پارتیشن اداری در تهران و یا سایر شهرها با ما تماس بگیرید تا نصاب پارتیشن این مجموعه با تمام تجهیزات در محل برای نصب پارتیشن حضور به عمل آورد.

بهترین نصاب پارتیشن در تهران

نصب پارتیشن اداری به دلیل ایجاد کردن یک محیط آرام و شیک بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. عمل نصب پارتیشن بسیار حساس بوده و باید توسط تیم حرفه ای انجام شود. اگر نصب پارتیشن به درستی انجام نشود، نتیجه عکس خواهد داد و دلچسب نخواهد بود. پارتیشن پادیز از بهترین نصابان در تهران برای نصب پارتیشن اداری بهره مند می باشد که برای دریافت خدمات در این زمینه می توانید با شماره مندرج در سایت تماس حاصل نمایید.

نیاز به مشاوره دارید؟ x
مشاوره در واتس اپ