بنر پارتیشن شیشه ای

پارتیشن شیشه ای رنگی

تاریخ ویرایش مطلب 1403/06/10
پارتیشن شیشه ای رنگی
  • زمان مطالعه : 4 دقیقه

پارتیشن شیشه ای رنگی نوعی پارتیشن شیشه ای است که می توان از آن به عنوان دیوار برای تفکیک محیط های فلت و یکپارچه استفاده کرد. افراد می توانند در محیط های اداری با استفاده از پارتیشن های رنگی باعث ایجاد فضایی شاد و جذاب برای کارمندان و مراجعین خود شوند.

پارتیشن شیشه ‌ای رنگی همان پارتیشن‌ شیشه‌ ای می باشد که افراد در صورت ایجاد تنوع می توانند به جای شیشه های ساده از شیشه های رنگی و مات استفاده کنند. امکان اجرای پارتیشن ها در انواع تک جداره و دوجداره، فریم دار یا فریم لس و مات یا شفاف وجود دارد که شما می توانید مطابق با کاربری و نیاز محیط نوع و مدل پارتیشن را انتخاب کنید.

پارتیشن شیشه ای رنگی

انواع شیشه رنگی برای پارتیشن

برای ساخت پارتیشن شیشه ‌ای رنگی نیاز و درخواست شما در نظر گرفته می شود و از بین سه نوع شیشه زیر درست ترین انتخاب صورت می گیرد.

شیشه لاکوبل (براق)

شیشه‌های لاکوبل یا شیشه رنگی براق بسیار پرطرفدار و محبوب هستند که به نسبت دو نوع دیگر از کنتراست و شارپنس بیشتری برخوردارند. این نوع شیشه در پارتیشن شیشه ای رنگی به دلیل ضد خش بودن، نشکن و ایمنی بالا کاربردهای بسیار وسیعی در مراکز مختلف داشته و در ساخت انواع میز شیشه‌ای، قفسه، کابینت و دیوارهای شیشه‌ای رنگی استفاده می‌شود.

پارتیشن شیشه ای قرمز

شیشه ساتینا رنگی

ساتینا از مدرن ترین و شیک ترین انواع شیشه مات در پارتیشن شیشه‌ای می باشد که به دلیل مقاومت بسیار کمی که دارد به شکل شیشه سکوریت ساتینا در ساخت در و پارتیشن شیشه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد. شیشه ساتینا نقش شیشه سندبلاست رنگی را در پارتیشن ایفا کرده که به آسانی با هر ماده ای آلوده شده و تمیز کردن آن مقداری دشوار است اما شیشه ساتینا به راحتی با مواد شوینده تمیز می‌شود.

پارتیشن با شیشه رنگی

شیشه لمینت رنگی (شفاف)

شیشه های لمینت رنگی تنها نوع شفاف شیشه در ساخت پارتیشن شیشه‌ای رنگی هستند که نور را از خود به خوبی عبور می‌دهند و از دو یا چند لایه شیشه رنگی تخت ساخته شده اند که با لایه میانی PVB به یکدیگر متصل می شوند. چند لایه بودن شیشه لمینت رنگی باعث می شود که استحکام و مقاومت بالاتری نسبت به شیشه های معمولی ایجاد شود. به منظور ایجاد تنوع می توانید از شیشه های رنگی لمینت در پارتیشن های خود استفاده کنید.

پارتیشن شیشه ای رنگی طرح دار

انواع پارتیشن شیشه ای رنگی

پارتیشن های رنگی در دو مدل مات و طرح دار به عنوان جداکننده های معمولی قابل اجرا می باشند که البته از لحاظ مدل می توانید در انواع زیر این پارتیشن ها را طراحی و اجرا نمایید:

  • پارتیشن شیشه ای تک جداره
  • پارتیشن شیشه ای دو جداره
  • پارتیشن اداری open office

هر کدام از این پارتیشن ها به دو صورت فریم لس و فریم دار قابل نصب و اجرا هستند که با توجه به محیط مورد نظر شما شخصی سازی و طراحی می شوند.

پارتیشن شیشه رنگی

پارتیشن شیشه ای رنگی فریم لس بهتر است یا فریم دار؟

امکان نصب پارتیشن رنگی و مات به صورت فریم لس و فریم دار وجود دارد. در حالت فریم لس هیچ قاب یا فریمی دور شیشه پارتیشن ها نصب نمی شود و شیشه ها فقط توسط پروفیل هایی به سقف و زمین متصل می‌شوند. اما در حالت فریم دار علاوه بر پروفیل ها، فریمی دور شیشه ها قرار می‌گیرد تا بتواند استقامت پارتیشن را حفظ نماید. به طور کلی نمی توان هیچ یک از مدل ها را نسبت به دیگری بهتر و کارآمدتر دانست چرا که پارتیشن شیشه ای فریم لس و فریم دار هر دو از مقاومت خوبی برخوردار هستند، مانعی برای دید کافی ندارند، نور طبیعی را در تمام فضای داخلی انتقال می دهند و در برابر صدا تا حدودی عایق هستند اما پارتیشن های فریم لس بسیار مناسب تر برای اجرا در فضاهای محدود و کوچکتر اداری هستند.

پارتیشن شیشه ای طرح دار

مزایای استفاده از پارتیشن شیشه ای رنگی

  • زیبایی محیط کار و منزل
  • هماهنگی با رنگ و دیزاین داخلی
  • افزایش روحیه و تاثیر در کارایی کارمندان
  • ایجاد امنیت و حریم خصوصی
  • مناسب استفاده در اتاق های کنفرانس و مدیریت در ساختمان های اداری
  • امکان حک و نصب لوگو و برند بر روی شیشه
  • شاداب تر شدن محیط

پارتیشن اداری رنگی

نصب پارتیشن شیشه ای رنگی

پارتیشن شیشه ای رنگی بهترین جایگزین به جای دیوارهای بتنی و آجری به منظور تقسیم بندی فضای داخلی ساختمان های اداری و مسکونی هستند که با نصب آنها انتقال حداکثری نور طبیعی و دید کامل در محیط فراهم خواهد شد. از جمله ویژگی های خاص این پارتیشن های رنگی می توان به سرعت بالای نصب آن، بدون نیاز به زیرسازی خاص در حداقل 1 تا 2 روز و همچنین قابلیت جداسازی و سرهم کردن دوباره آن اشاره کرد. درب پارتیشنی که می توانید استفاده کنید به دو صورت ریلی و لولایی قابل نصب می باشد که درب های ریلی معمولا بر روی پارتیشن های تک جداره نصب می‌شوند اما امکان نصب درب های لولایی بر روی تمامی جداکننده ها وجود دارد.

قیمت پارتیشن رنگی

نمونه های پارتیشن شیشه ای رنگی

پارتیشن رنگی با پروفیل آلومینیوم

پارتیشن رنگی قرمز

پارتیشن شیشه ای زرد

پارتیشن رنگی مراکز تفریحی

پارتیشن با شیشه های طرح دار دوجداره

پارتیشن شیشه ای آبی

پارتیشن شیشه ای اداری

پارتیشن شیشه ای رنگی مخصوص سالن زیبایی

پارتیشن شیشه ای رنگی اداری

پارتیشن رنگی مخصوص کتابخانه

پارتیشن رنگی بنفش

پارتیشن رنگی مات و شفاف

نیاز به مشاوره دارید؟ x
مشاوره در واتس اپ