بنر پارتیشن شیشه ای

طراحی پارتیشن و دکوراسیون کلینیک زیبایی

تاریخ ویرایش مطلب 1403/07/01
پارتیشن کلینیک زیبایی
  • زمان مطالعه : 5 دقیقه

مطب ها و کلینیک های زیبایی به دلیل مراجعه گسترده و روزانه نیاز به ایجاد قسمت هایی دارند که خارج از دید مراجعین باشد و همچنین مراجعین نیز در هنگام دریافت خدمات آرامش لازم را داشته باشند. پارتیشن کلینیک زیبایی یکی از اصلی‌ترین نیازهای این نوع مکان ها می باشد که علاوه بر تغییر دکوراسیون، چندین فضای خصوصی نیز ایجاد می کند.

پارتیشن بندی کلینیک زیبایی

از آنجایی که کلینیک های زیبایی در طول روز مراجعه کنندگان زیادی دارند و ازدحام و بالا بودن جمعیت حاضر در کلینیک های زیبایی منجر به ایجاد ناآرامی در  محیط می شود، به این منظور می توانید از پارتیشن بندی کلینیک زیبایی استفاده کنید. با استفاده از یک دکوراسیون منحصر به فرد و کاربردی مانند انواع پارتیشن ها می توانید به بهترین شکل ممکن محیط را کاربردی نموده و امکان استفاده از تمام فضای داخلی را ایجاد نمایید.

انواع پارتیشن مناسب برای کلینیک زیبایی

تنوع پارتیشن ها محدود نبوده و بسیار مدل های مختلفی دارند که شما در زمان خرید با لیست متنوعی از انواع پارتیشن ها رو به رو می شوید که هر کدام دارای مزایا و ویژگی های مختلف برای استفاده در کلینیک های زیبایی هستند. در ادامه به بررسی هر یک از انواع پارتیشن مناسب برای کلینیک های زیبایی می پردازیم:

پارتیشن شیشه ای 

اولین و مناسب ترین انتخاب برای کلینیک های زیبایی بدون شک استفاده از پارتیشن شیشه ای می باشد. پارتیشن های شیشه ای علاوه بر اینکه ظاهری شیک و لوکس به محیط می دهند، مقاومت بسیار بالایی نیز در برابر برخورد اشیا مختلف دارند. این پارتیشن ها از شیشه های سکوریت ساخته می شوند و از مزایای این پارتیشن برای استفاده در کلینیک زیبایی می توان به مواردی همچون عبور نور و حفظ شفافیت، بزرگ تر نشان دادن محیط، ایجاد و حفظ فضای خصوصی، امکان سفارش به صورت مات و نظافت راحت اشاره کرد.

پارتیشن کلینیک زیبایی

پارتیشن مطب زیبایی

پارتیشن کلینیک زیبایی شیشه ای

پارتیشن ام دی اف 

از دیگر پارتیشنی که جهت پارتیشن بندی کلینیک زیبایی می توانید استفاده کنید، پارتیشن ام دی اف است که استفاده از انواع مدل های پارتیشن ام دی اف می تواند فضای اداری شما را بسیار خوب و حرفه ای جلوه دهد که با انتخاب یک رنگ درست از ام دی اف می توانید دکوراسیون کاملا متناسب با کلینیک های زیبایی آماده سازید. از مزایای استفاده از پارتیشن ام دی اف برای کلینیک های زیبایی می توان به مواردی مثل مقاومت و طول عمر قابل توجه، رنگ و مدل های متنوع، نظافت آسان و استفاده به صورت ترکیبی با شیشه اشاره نمود.

کانتر کلینیک زیبایی

قیمت پارتیشن کلینیک زیبایی

کانتر کلینیک زیبایی

پارتیشن ام دی اف کلینیک زیبایی

پارتیشن ام دی اف اتاق پزشک

پارتیشن کلینیک درمانی

پارتیشن آلومینیومی و فلزی

امکان سفارش انواع پارتیشن کلینیک های زیبایی با متریال فلزی و آلومینیومی در مجموعه پادیز فراهم شده است. با استفاده از فلزاتی مانند آلومینیوم می توان طول عمر پارتیشن ها را تا حدود مطلوبی افزایش داد. البته که استفاده از آلومینیوم به تنهایی دکوراسیون کلینیک زیبایی را نامناسب جلوه می دهد و به دلیل است که پارتیشن پادیز پیشنهاد می کند که این محصول را با پارتیشن شیشه ای ترکیب کنید.

پارتیشن آلومینیومی کلینیک زیبایی

پارتیشن ثابت

اگر می خواهید از پارتیشن ثابت در کلینیک های زیبایی استفاده کنید باید بدانید که این پارتیشن با پیچ و مهره به زمین متصل می شود و امکان جابجایی ندارد. در صورت تمایل به جابه جایی پارتیشن های ثابت باید با مجموعه تماس بگیرید که در حضور متخصص پارتیشن دمونتاژ شود تا دچار آسیب نشود. 

پارتیشن سالن زیبایی

پارتیشن متحرک

پارتیشن های متحرک بسیار پرکاربرد هستند و دارای قابلیت جابجایی می باشند که می توانید به کمک آن فضای کلینیک زیبایی را بهینه سازی کنید. پارتیشن کلینیکی متحرک، تنوع بیشتری در طرح و رنگ نسبت به پارتیشن ثابت داشته و به دلیل داشتن چرخ های محکم در جهت های دلخواه جابجا می شود. این محصول را می توان مطابق با سلیقه ی شخصی هر فردی طراحی و اجرا نمود.

پارتیشن بندی کلینیک زیبایی

اهمیت استفاده از پارتیشن در کلینیک زیبایی

در کلینیک های زیبایی بهتر است از برای جداسازی اتاق های بیماران و مراجعین از پارتیشن استفاده کنید. استفاده از پارتیشن به جای دیوارها و سازه های بتنی می تواند بسیار اقتصادی تر باشد. جداسازی فضا یکی از مواردی است که به وسیله پارتیشن می توان آن را در کلینیک زیبایی اعمال کرد و می توان فضاهای بزرگتر بلااستفاده را به چندین فضای کوچک تقسیم نمود. مانع دید از دیگر مزیت های استفاده از پارتیشن در کلینیک ها می باشد که یک فضای محرمانه برای بیمار ایجاد میکند و از دید مستقیم جلوگیری می نماید. با استفاده از پارتیشن یک نظم خاصی در سالن دیده می شود چرا که هر بخش از کلینیک به طور مجزا به فعالیت خود می پردازند. همچنین پارتیشن ها زیبایی در فضا زیبایی ایجاد می کنند و در انواع طرح و رنگ قابل سفارش هستند که شما می توانید مطابق با سبک و سلیقه ی خود خریداری نمایید.

از چه نوع پارتیشنی برای کلینیک زیبایی استفاده کنیم؟

انتخاب پارتیشن یکی از مراحل بسیار مهم است که می تواند هم در محیط و هم در کیفیت کار کلینیک زیبایی تاثیر بگذارد. بهتر است برای مطب و کلینیک های زیبایی خود از پارتیشن هایی با مدل ها و طرح‌های جدید استفاده کنید که باعث جذابیت و زیبایی بیشتر محل کار شما شود. در زمینه پارتیشن بندی کلینیک زیبایی، پارتیشن‌ها به دو صورت ثابت و متحرک عرضه می‌شوند که بهتر است از پارتیشن های شیشه ای ثابت استفاده کنید. همچنین برای حرفه ای تر نشان دادن کلینیک خود می توانید لوگوی کلینیک را بر روی شیشه پارتیشن حک کنید. اما برای پارتیشن بندی سالن زیبایی بهتر است از پارتیشن های ام دی اف با رنگ های گرم استفاده کنید، چرا که محیط را حرفه ای تر نشان می دهد. البته انتخاب نوع پارتیشن تماما سلیقه ای می باشد.

هزینه پارتیشن بندی کلینیک زیبایی

متریالی که در ساخت پارتیشن کارفرما انتخاب می کند، مدل مورد نظر، وسعت و طراحی پارتیشن ها و... مواردی هستند که بر روی هزینه نهایی پارتیشن بندی کلینیک های زیبایی بسیار تاثیر می گذارند. هزینه خرید متریال بسته به وضعیت بازار به طور مستقیم در هزینه های شما تاثیر گذار است و شما برای پایین آوردن هزینه ها می توانید از متریال درجه های 2 و 3 استفاده کنید که چندان این موضوع پیشنهاد نمی شود. همچنین دوجداره یا تک جداره سفارش دادن پارتیشن ها بر روی هزینه ساخت تاثیر دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مجموعه پارتیشن پادیز تماس حاصل نمایید.

نیاز به مشاوره دارید؟ x
مشاوره در واتس اپ