بنر پارتیشن شیشه ای

30 نمونه پارتیشن شیشه ای ریلی

تاریخ ویرایش مطلب 1403/06/11
30 نمونه پارتیشن شیشه ای ریلی
  • زمان مطالعه : 4 دقیقه

پارتیشن شیشه ای متحرک یا ریلی به سادگی جابجا و منتقل می شود و در فضاهایی که نیاز به تغییرات به صورت موقت دارد، بیشترین کاربرد را داشته و بسیار محیط را زیبا می کند. قسمتی از شیشه در این پارتیشن ثابت است و بخش دیگر به عنوان درب ورودی عمل می کند.

پارتیشن کشویی شیشه ای

امروزه در مجتمع های تجاری و مسکونی که می خواهند از حداقل مکان، بیشترین استفاده را کنند، می توان از پارتیشن های شیشه ای ریلی یا کشویی استفاده کرد که بیشترین کارایی را در فضای بسیار کم منزل و محل کار دارند. درهای کشویی شیشه ای از جمله راهکار هایی هستند که برای فضاهای کوچک و شلوغ به عنوان مقسم یا جداکننده می توان از آنها استفاده کرد. همچنین فضای شخصی خود را با پارتیشن های شیشه ای متحرک می توانید بپوشانید و از طریق کنار کشیدن درهای این پارتیشن، با فضای بیرون ارتباط برقرار کنید. پارتیشن های شیشه ای ریلی یا متحرک به نسبت مصالح سنتی برای ساخت یک اتاق یا حریم شخصی، بسیار کم هزینه تر هستند و زیبایی بیشتری دارند. به طور کلی هزینه ای که برای خرید و نصب پارتیشن شیشه ای پرداخت می کنید، به مراتب کمتر از ساخت دیوار به سبک سنتی است.

پارتیشن شیشه ای ریلی

پارتیشن شیشه ای ریلی

پارتیشن شیشه ای ریلی، یکی از انواع پارتیشن شیشه ای است که برای تقسیم بندی فضاهای داخلی در ادارات و حتی منزل کاربرد داشته و به این دلیل به آن پارتیشن شیشه ای ریلی می گویند که بازشوهای آن به صورت ریلی عمل می کنند. با استفاده از این پارتیشن می توانید در صورتی که نیاز به یک حریم خصوصی دارید، پارتیشن ریلی را بکشید و زمانی که نیاز ندارید از فضا استفاده کنید، پارتیشن را ببندید. پارتیشن ریلی شیشه ای قابل طراحی و اجرا با شیشه مات و طرح دار نیز می باشد.

پارتیشن ریلی شیشه ای

 پارتیشن شیشه ای ریلی چه مزایایی دارد؟

  • به دلیل باز شوندگی به صورت ریلی، رفت و آمد بسیار آسان تر شده است.
  • می‌توان هم با استفاده از سنسور هم به صورت دستی، پارتیشن شیشه ای ریلی را کنترل کرد.
  • در صورتی که از شیشه های دو جداره در این پارتیشن استفاده شود، این پارتیشن ها عایقی در برابر شلوغی و صدا خواهند بود.
  • اجرای پارتیشن شیشه‌ ای ریلی با درب شیشه ای برای کارفرما به صرفه تر و اقتصادی تر از دیوار کشی بتنی و آجری خواهد بود.
  • برای حفظ محرمیت و محدود کردن دید، می‌توان از انواع شیشه های مات و طرح دار در اجرای پارتیشن های ریلی شیشه ای استفاده کرد.
  • پارتیشن شیشه ای ریلی سرعت اجرا و نصب بالایی دارد و در صورت عجله ای بودن کار می‌توان نصب آن را در مدت زمان کوتاهی انجام داد.
  • انتقال نور به بهترین شیوه ممکن در این پارتیشن امکان پذیر است.

پارتیشن ریلی

کاربرد پارتیشن شیشه ای ریلی

از پارتیشن های شیشه ای ریلی و متحرک در فضاهایی استفاده می‌شود که نیاز به سکشن و قسمت های مختلف دارند. برای مثال در کلینیک زیبایی که نیاز به وجود بخش های مختلف مثل اتاق انتظار، پذیرش، اتاق پزشک و... می باشد، نصب و استفاده از پارتیشن شیشه ای ریلی کلینیک میتواند بسیار مناسب باشد. در لابی برج های مسکونی یا هتل ها برای جداسازی دو فضای مرتبط با یکدیگر نیز می توان از پارتیشن شیشه ای با درب ریلی استفاده کرد. همچنین در ادارات دولتی یا خصوصی نیز می توان محیط های مختلفی برای کارکنان ایجاد کرد که در صورت نیاز می تواند با شیشه های مات ریلی نیز پیاده سازی شود.

پارتیشن ریلی اداری

معایب پارتیشن شیشه ای ریلی

هر پارتیشن شیشه ای علاوه بر مزایایی که دارد می تواند معایبی نیز داشته باشد که کاملا بستگی به شرایط و محیط پروژه دارد. پارتیشن شیشه ای ریلی نیز از این قاعده مستثنی نیست. از جمله مشکلاتی که برخی از کارفرمایان با پارتیشن شیشه ای ریلی دارند؛ این است که شیشه آن بسیار زیاد شفاف بوده و به همین علت باعث دید فضاهای مختلف می‌شود. با استفاده از انواع شیشه های مات و طرح دار می توانید محدودیت مورد نظر خود را ایجاد کنید و این ضعف را برطرف نمایید. در صورتی که از شیشه های دو جداره یا سه جداره و با کیفیت بالا استفاده نکنید؛ پارتیشن شیشه ای با درب ریلی،عایق صوتی و حرارتی نخواهد بود و مقاومت کمی خواهد داشت.

معایب نصب پارتیشن شیشه ای ریلی

هزینه پارتیشن شیشه ای ریلی به چه مواردی بستگی دارد؟

برخی از مهم ترین فاکتور هایی که بر قیمت پارتیشن ریلی شیشه ای اثر می گذارد شامل موارد زیر می شود:

  • نوع شیشه (دوجداره یا تک جداره)
  • ضخامت شیشه ها
  • ابعاد شیشه ها
  • فریم پارتیشن شیشه ای
  • هزینه حمل و نقل شیشه ها
  • دستمزد تیم اجرایی
  • دستمزد تیم طراحی
  • نوع سیستم بازشو درب پارتیشن شیشه ای ریلی (سنسور یا دستی) و...

قیمت پارتیشن شیشه ای ریلی

نصب پارتیشن شیشه ای ریلی

نصب پارتیشن ریلی به دلیل استفاده از شیشه در آن امری تخصصی است و به همین دلیل بهتر است برای نصب پارتیشن شیشه ای ریلی از افراد متخصص استفاده کنید. یکی از مزیت های شرکت پارتیشن شیشه ای پادیز، وجود افراد متخصص و ماهر برای نصب پارتیشن شیشه ای است که شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر با شماره مندرج تماس بگیرید و از مشاوره رایگان این مجموعه بهره مند شوید.

پروفیل پارتیشن شیشه ای ریلی

نمونه های پارتیشن شیشه ای ریلی

طراحی پارتیشن شیشه ای ریلی

پارتیشن شیشه ای ریلی برای پله

پارتیشن شیشه ای جمع شونده یا ریلی

پارتیشن اداری ریلی

پارتیشن ریلی یا متحرکپ

پارتیشن متحرک شیشه ای برای منزل

پارتیشن شیشه ای ریلی برای ویلا

پارتیشن ام دی اف با شیشه ریلی

پارتیشن ام دی اف ریلی

پارتیشن شیشه ای ریلی برای آشپزخانه

پارتیشن شیشه ای ریلی برای پذیرایی

پارتیشن شیشه ای ریلی برای ادارات

پارتیشن ریلی

پارتیشن ریلی منزل

درب پارتیشن ریلی

قیمت پارتیشن ریلی خانگی

قیمت پارتیشن ریلی

پارتیشن ریلی چیست

مرکز فروش پارتیشن ریلی شیشه ای در تهران

مرکز اجرای انواع پارتیشن ریلی

نیاز به مشاوره دارید؟ x
مشاوره در واتس اپ