بنر پارتیشن شیشه ای

ساخت کانترهای اداری + انواع میز پذیرش

تاریخ ویرایش مطلب 1403/06/18
ساخت کانتر اداری
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه

طراحی، ساخت و اجرای انواع میزهای کانتر، پذیرش، بار، رسپشن و... به صورت سفارشی توسط مجموعه پارتیشن پادیز انجام می شود. ساخت انواع کانتر در متریال های چوبی، ام دی اف با روکش و رنگ، ممبران (وکیوم) با بالاترین کیفیت و در طرح ها و اندازه های مورد نیاز فضای پروژه شما امکان پذیر می باشد.

میز های ساخته شده توسط این مجموعه موارد تکمیلی مانند ابزار پیش ساخته یا منبت کاری کلاسیک نیز دارد و همچنین اجرای صفحه کورین، کوارتز و سنگ نیز بر روی تمامی میزها قابل انجام است. همچنین بعد از اجرای مدل ها می توانید طرح های هنری نقاشی، موتیف، پتینه و ورق کاری بر روی ابزار و بدنه کانتر تولید شده و اجرای لمسه کوبی بر روی بدنه میز کانتر و پذیرش پیاده سازی کنید.

میز کانتر اداری

کانترهای اداری ساخت پارتیشن پادیز در طرح ها و جنس های مختلف مانند ام دی اف، چوب، فلز، شیشه و بعضا کورین یا سازه های خاص طراحی و تولید می شوند. به منظور طراحی کانتر اداری لوکس و مدرن یا کلاسیک می توانید با مجموعه ما همکاری نمایید. میز اداری کانتر بسته به نوع استفاده در دفاتر مختلف دارای مدل های متعددی می باشد برای مثال شرکت ها و دفاتر بر اساس نیازهای خودشان این میز ها را شخصی سازی شده سفارش می  دهند و شما ممکن است این میز ها را در رنگ ها و طرح های مختلفی در شرکت های گوناگون مشاهده کنید.

در برخی از مدل های کانترهای سفارشی می توانید از رنگ ها و برند ها و در کل علائم تجاری مختلف نیز استفاده کنید که به نحوی به معرفی و بازاریابی شرکت و دفتر کار شما بسیار کمک می کند. میز های پذیرش منشی نیز توسط این مجموعه دارای طراحی شیک بوده و در عین زیبایی به گونه ای طراحی می شود که کاربردی باشد.

قیمت و هزینه ساخت میز کانتر

میز کانتر عمدتا در دو مدل تاجدار یا فاقد تاج طراحی و تولید می شود و سپس به منظور استفاده مشتریان به بازار عرضه می گردند. نوع تاجدار میز های کانتر غالبا با هدف سمپلینگ در اداره و شرکت ها مورد استفاده قرار می گیرند. با قیمت بسیار مناسبی می توانید این میزهای کانتر سمپلینگ را به مجموعه پارتیشن پادیز سفارش دهید.

میز کانتر دارای اسکلت بندی قفسه ای بوده و به کارگیری آن در ادارات و شرکت ها با هدف نگه داری کاتالوگ ها، بروشورها و… انجام می گیرد. این میزها میزان دسترسی سریع و آسان به بروشورهای تبلیغاتی و کاتالوگ ها را فراهم می نمایند و به این ترتیب موجب ایجاد نظمی خاص در فضای اداری می شوند.

میز پذیرش منشی، مطب و کلینیک های زیبایی

میز پذیرش منشی و کانتر پذیرش باید بر اساس متراژ، نوع طراحی محیط و کاربری آن طراحی و ساخته شود. شما می توانید کانتر موردنظر خود را به صورت یک محصول اختصاصی سفارش دهید. میزهای پذیرش این مجموعه دارای کاربرد خاص بوده و در مکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. از جمله کاربردهای میز پذیرش می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • میز پذیرش برای محیط های کوچک (محیط های اداری و مهندسی)
  • میز کانتر و پذیرش منشی در مطب و بیمارستان ها
  • میز پذیرش در سالن های آرایشی
  • کانتر اداری بانکی
  • میز پذیرش در صرافی ها، املاک و آژانس های هواپیمایی

ابعاد میز کانتردار

تمامی مراحل طراحی، ساخت و نصب توسط تیم پارتیشن پادیز انجام می شود که یعنی علاوه بر سایز میز می توانید طرح و رنگ میز ها را نیز با توجه به نیاز دفتر خود تغییر دهید تا برای شما در مدت زمان اندکی و با هزینه مناسب بهترین کانتر ساخته و نصب شود.

مدل پیشخوان اداری

تمامی مدل های میز پیشخوان این مجموعه دارای طرحی مدرن، زیبا و شیک هستند و ابعاد مناسبی نیز دارند. این میزها به صورت کاملا کاربردی طراحی می شوند و تمام نیازهای افراد را برطرف می کنند. میز پیشخوان مدرن از جنس ام دی اف، چوبی، های گلاس، شیشه ای و... ساخته می شود که از این مجموعه می توانید انواع میز کانتر و پیشخوان اداری را به صورت کاملا سفارشی خریداری نمایید.

نمونه های میز کانتر و پیشخوان

قیمت میز کانتر

میز پذیرش منشی

کانتر اداری و پیشخوان اداری

پیشخوان اداری مدرن

میز پذیرش مطب

هزینه اجرا و ساخت میز کانتر

شما می توانید علاوه بر میز کانترهای اداری، از انواع پارتیشن شیشه ای، پارتیشن ام دی اف و پارتیشن آلومینیومی در محیط کار خود استفاده کنید. برای کسب اطلاعت بیشتر با شماره های این مجموعه تماس بگیرید.

نیاز به مشاوره دارید؟ x
مشاوره در واتس اپ