بنر پارتیشن شیشه ای

جدیدترین مدل های میز کارمندان شرکت

تاریخ ویرایش مطلب 1403/07/01
جدیدترین مدل های میز های کارمندان شرکت
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

در هر دفتر اداری اولین چیزی که برای کارمندان فراهم می‌شود، میز و صندلی است. میز کارمندی یکی از اجزای اصلی و ضروری هر دفتر محسوب می‌شود که تاثیر زیادی بر روی راحتی و بهره‌وری کارکنان دارد. در ادامه به بررسی مزایای استفاده از میزها می پردازیم.

یکی از مهم‌ترین عناصری که در یک محیط اداری باید به آن توجه شود، میز کارمندی است که در سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌های مختلف بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. یک کارمند عملا نصف روز خود را در فضای کار و پشت میز خود سپری می‌کند به همین دلیل باید از میز و صندلی کارمندی مبتنی بر اصول ارگونومیک با ساختاری مستحکم و با کیفیت استفاده کرد. اگر فضای اتاق کارمندان شرکت شما چندان وسیع نیست، بهتر است از میز کارمندی با ابعاد کوچک و متناسب با فضا استفاده نمایید.

میز منشی شرکت

بهترین میز کارمندی در شرکت

یک میز کارمندی مناسب باید به گونه ای باشد که در عین سادگی، از زیبایی چشم نوازی نیز برخوردار باشد. استفاده از میز کارمندی مرغوب می‌تواند در کاهش میزان خستگی پرسنل و افزایش راحتی آنها تاثیرگذار باشد. با استفاده از این ملزومات مدرن و راحت، بهره وری تا حدود بسیاری در فضای محل کارتان افزایش می باید.

میز کارمندان شرکت

تفاوت میز کارمندی و کارشناسی

در هر اداره، سازمان یا شرکت خصوصی پست های مختلفی برای کارکنان وجود دارد که هر فرد با‌ توجه به جایگاه خود میز خاصی نیز دارد. میز کارمندی و کارشناسی، از جمله پرفروش ترین میزهای اداری پارتیشن پادیز به شمار می‌روند. این دو میز در مقایسه با یکدیگر تفاوت هایی دارند مانند ابعاد که میزهای کارمندی نسبت به میزهای کارشناسی از ابعاد کوچکتری برخوردار هستند. میز کارشناسی دارای طول 140سانتی‌متر و میز کارمندی از طول 120 سانتی‌متر و بالاتر عرضه می‌شود.

میز اداری گروهی

نمونه های جدید میز کارمندان شرکت

میز کارمندان شرکت با توجه به مدلی که دارد دارای قیمت های متفاوت می باشد که با انتخاب مدل، جنس، ابعاد و... می توانید قیمت نهایی را به صورت مشخص شده استعلام بگیرید.

میز کارمندی تک نفره

میز شرکت چوبی

میز گروهی شرکت یا کتابخانه

میز شرکت مکعبی

میز ام دی اف اداری

میز کارگروهی

برای سفارش انواع پارتیشن شیشه ای و مدل های مختلف میز کار گروهی و میز کارمندی با مجموعه پارتیشن پادیز تماس حاصل نمایید.

نیاز به مشاوره دارید؟ x
مشاوره در واتس اپ